کد خبر: ۱۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

وحشت این روزای مردم با دیدن هر بیمار/بیمار هایپر،کرونایی نبود!

به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی که فرد بیماری در فروشگاه «هایپرمارکت» شیراز بر زمین افتاده بود،عده ای از مردم آنجا وحشت زده شدند که مبادا این بیمار دچار بیماری کروناست اما مدیر روابط عمومی اورژانس فارس کرونایی نبودن آن را اعلام کرد.

به گزارش شیرازه،حسن همتی با تاکید بر مراجعه مردم به سایت های رسمی و معتبر خبرگزاری گفت: مردم تنها به مراجع رسمی مانند پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وبگاه ویژه کروناویروس فارس به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، صدا و سیمای فارس و خبرگزاری های معتبر اکتفا کنند.

وحشت این روزای مردم با دیدن هر بیمار/بیمار هایپر،کرونایی نبود!

مدیرروابط عمومی اورژانس فارس با تکذیب شایعه این که بیمار به ویروس کرونا مبتلاست،ادامه داد:با معاینه و بررسی های انجام شده مشخص شدکه این بیمار دچار افت فشار شده وهیچ علائم بیماری کرونا در او مشاهده نشده است.
وی با اشاره به تماس های مردمی افزود: به دنبال تماس های مردمی به سامانه اورژانس 115، پرسنل به محل اعزام و سرانجام مشخص شد که بیمار با مشکل افت فشار مواجه شده و هیچ گونه علائمی از بیماری کروناویروس نداشته است.
دکتر همتی در خصوص علائم بیماری کرونا توضیح داد: بیماری کرونا علائم های مختلفی دارد که این بیمار هیچ کدام از آن علائم ها را نداشته و پس از انجام اقدامات کمک های اولیه پیش بیمارستانی فرد در محل مداوا شده است.


برچسب ها: کرونا ، بیمار ، فارس
نظرات بینندگان