کد خبر: ۱۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پرشکی فسا خبر داد:

راه اندازی سامانه خودارزیابی ، آموزشی و اطلاع رسانی کرونا در استان فارس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پرشکی فسا از راه اندازی سامانه خودارزیابی ، آموزشی و اطلاع رسانی کرونا در استان فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه، مهدی انصاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور، به منظور شناسایی سریع تر علائم مشابه بیماری کرونا و اطلاع رسانی و همچنین آموزش بهداشت فردی و اجتماعی جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری به هم استانی های گرامی، سامانه ی خودارزیابی، آموزشی و اطلاع رسانی کرونا در محدوده استان فارس راه اندازی شد.

به گفته وی، شهروندان استان و همه هموطنان، با مراجعه به لینک https://www.imanpour.net/corona/ و تکمیل پرسشنامه، می توانند جهت خودارزیابی و فراگیری آموزش های لازم از علائم ابتلا به بیماری کرونا آگاهی یابند.

انصاری همچنین افزود: در صورت داشتن هرگونه علائم مشکوک به این بیماری، نتیجه پرسشنامه به صورت پیامک به فرد ارسال شده و با کارشناسان بهداشت عمومی مرتبط خواهد شد.

به گزارش شیرازه، این برنامه به همت گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا تهیه و کارشناسان دانشجوی این دانشگاه آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی ها و همه هموطنان در خصوص بیماری کرونا هستند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان