کد خبر: ۱۳۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
مدیرکل پست فارس :

رعايت پروتكل هاي بهداشتي در جابجايي مرسوله هاي پستي

مدیرکل پست فارس از نامه رسانان خواست تا درهنگام فعالیت روزانه کاری " خود مراقبتی" را رعایت کنند.
به گزارش شيرازه، محسن مفتح مدير كل اداره پست فارس درجمع اعضای ستاد پیشگیری و کنترل  ویروس کرونا درپست فارس افزود : با توجه به شیوع کرونا یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت اصول بهداشتی و خود مراقبتی است .

وی ادامه داد : همکاران پستی برای جلوگیری از سرایت ویروس از "دست دادن" و روبوسی خودداری کنند .

مدیرکل پست فارس به اقدامات پیشگیرانه درخصوص ویروس کرونا اشاره کرد وگفت : همه همکاران بخش تجزیه و مبادله به دستکش و ماسک مجهز شدند .

وی افزود : این مهم به دلیل پیشگیری ازبیماری است و خوشبختانه بسته های پستی از خارج کشور و قم فاقد آلودگی بودند.

مفتح اظهار داشت : در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دستور العمل مقابله با عفونت های ناشی از کرونا به ادارات پست استان ابلاغ شده است .

وی از در مورد اهداف تشكيل ستاد پيشگيري كرونا در اداره پست فارس گفت : به منظور آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با ویروس کرونا ستاد پیشگیری وکنترل این بیماری در پست فارس فعال شده است .

مدیرکل پست فارس ادامه داد : در این راستا در مسیرهای آمد و شد شهروندان به پست مرکزی و دفاتر پستی هشدارهای لازم ارایه شده و محلول های ضدعفونی کننده برپایه الکل برای استفاده ارباب رجوع ها پیش بینی شده است.

به گفته وی روزانه مجموعه پست توسط کارشناسان مربوطه بهداشتی و گندزدایی می شود وبخشی از فضای پست به اطلاع رسانی عمومی اختصاص یافته است .

نظرات بینندگان