کد خبر: ۱۳۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار خنج:

تاکنون مورد مثبتی از کرونا در شهرستان خنج مشاهده نشده است

مختار عباسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشورگفت: خوشبخانه تاکنون مورد مثبتی در شهرستان خنج مشاهده نشده است.
تاکنون مورد مثبتی در شهرستان خنج مشاهده نشده است
به گزارش شیرازه،«مختار عباسی»فرماندار خنج با بیان این که آموزش های مداوم برای پیشگیری از شیوع کرونا از طریق فضای مجازی و در سطح شهر انجام می شود، افزود: این آموزش ها برای رعایت بهداشت فردی و عمومی صورت می گیرد و به طور شبانه روزی در دسترس مردم قرار دارد.
وی ادامه داد: در این راستا کارگروهای سلامت نیز برای جلوگیری از شیوع این بیماری در نظر گرفته شده است که توسط اساتید برجسته برگزار می شود.علاوه بر این ها آموزش های مداوم برای دهیارها و افرادی که در اصناف مثل نانوایی ها با مردم سروکار دارند هم در حال انجام است.
فرماندار خنج با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی گفت: در ادارات ضدعفونی به صورت چهره به چهره صورت می گیرد و در سطح شهر و خیابان ها نیز سم پاشی می شود.
عباسی به مراقبت های لازم جهت جلوگیری از شیوع این بیماری تاکید کرد و افزود:ما نیز به تابعیت از دستورات صادر شده تمامی مدارس، باشگاه های ورزشی و رستوران ها را تعطیل کرده ایم و در حال حاضر فقط برخی بیرون برها با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند.
وی با ابراز تاسف از این که در این شهرستان هم با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده موجه هستیم،ادامه داد:به تبع کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در دیگر استان ها، شهر ما نیز با این مشکل مواجه بوده و بعضی از داروخانه ها با کم و کسری این مواد روبروست.
عباسی به این که در صورت مشاهده بیمار مشکوک به کرونا، آزمایش او را به شیراز ارسال می کنیم،بیان کرد: هر چند تجهیزات کافی در بیمارستان این شهر مهیاست و پیش بینی های لازم را کرده ایم اما با تشخیص پزشکان شیراز برای بستری شدن ،بیمار را به آنجا انتقال می دهیم.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پزشکان، پرستاران و مردم گفت:از آنجایی که این روزها به ایام نوروز نزدیک می شویم ،خود مردم با خانه تکانی هایشان کمک بزرگی در مقابله با این ویروس دارند.این مقام مسئول در ادامه افزود:همین جا لازم است که از پزشکان و پرستاران محترم نیز تشکر کنم چرا که آن ها با صبر و بردباری بدون هیچ ترس و واهمه ای پای کار ایستاده اند و دلسوزانه برای هموطنان خود تلاش می کنند.
خبرنگار بهاره یاری




برچسب ها: فرماندار ، خنج ، شیراز
نظرات بینندگان