کد خبر: ۱۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

عیدی ضدکرونایی برای کودکان کار

کودکان کار با دریافت بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا و خودمراقبتی آموزش می بینند.
عیدی کرونایی برای کودکان کار
به گزارش شیرازه، رییس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به خطرهایی که کودکان کار را تهدید می کند، گفت: این کودکان کار با دریافت بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا  و خودمراقبتی آموزش می بینند.

یوسف آفرینی افزود: این آموزش‌ها همراه با بسته‌هایی با عنوان "عیدی" به آن‌ها ارائه می شود،البته این اقدام طی برنامه‌هایی در چندین مرحله و در محوطه باز صورت گرفته است و در این برنامه ها کودکان همراه با آموزش‌های خودمراقبتی به صورت بازی و آموزش کنترل اضطراب به زبان کودکانه، اطلاعات لازم را برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه و نشاط اجتماعی و فردی گفت: در وضعیت پرالتهابی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است،در کنار رعایت مسائل بهداشتی، حفظ روحیه و دوری از اضطراب بسیار در این کودکان اهمیت بسیار دارد.

آفرینی با ابراز نگرانی از تشویش های بوجود آمده،ادامه داد: در تلاش هستیم برای خشنودی این قشر از جامعه با همکاری هدایایی را از قبیل پیراهن، شلوار و کفش بین کودکان کار توزیع کنیم.
وی گفت: توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی و ضدعفونی مانند دستکش، ماسک و صابون انجام و بروشورهایی نیز برای یادآوری ضرورت خودمراقبتی در برابر کرونا به آن‌ها داده شده است.

برچسب ها: کرونا ، بیماری ، فارس
نظرات بینندگان