کد خبر: ۱۳۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج کارگری فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

توزیع الکل و محلول های ضدعفونی کننده توسط بسیج کارگری فارس/ حضور جهادی 50 بسیجی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده

سرهنگ حمیدی از همکاری بسیج کارگری سپاه فجر فارس در توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده و همکاری گروه های جهادی در تولید ماسک خبر داد.
سرهنگ محمدعلی حمیدی، رئیس سازمان بسیج کارگری فارس در گفتگو با شیرازه گفت: این سازمان با رایزنی با کارحانه جات تولید الکل و محلول های ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شیراز، از روز جمعه توزیع الکل در فروشگاه فجر را آغاز کرده است.

وی با تصریح بر اینکه خرید برای عموم در فروشگاه فجر آزاد است، از عرضه قیمت تعاونی این محلول ها خبر داد و افزود: توزیع الکل و محلول های ضدعفونی کننده را برای پرسنل سازمان بسیج کارگری از دیگر اقدامات این سازمان برای مقابله با کروناویروس بوده است.

حمیدی با اشاره به حضور بیش از ۵۰ نفر نیروی جهادی حوزه کارگری بقیه الله واقع در شهرک صنعتی در سه شیفت در دو کارخانه تولید ماسک و تولید مواد ضد عفونی و شوینده یصورت رایگان و جهادی گفت: نوزیع ماسک در انحصار علوم پزشکی است، اما با هماهنگی های انجام شده، 250 عدد ماسک میان کارگران کارخانه پگاه فارس توزیع شده است.

 توزیع الکل و محلول های ضدعفونی کننده توسط بسیج کارگری فارس/ حضور جهادی 50 بسیجی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده

تأکید کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسکندری هم در مناطق محروم شهر پک بهداشتی را میان شهروندان توزیع کرده است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان