کد خبر: ۱۳۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه شورای شهر، شهرداری شیراز و جمعیت هلال احمر فارس

راه‌‌اندازی پایگاه امداد و نجات در کوهستان دراک

امروز در شورای شهر شیراز تفاهم‌نامه همکاری سه‌ جانبه شورای اسلامی شهر، شهرداری شیراز و جمعیت هلال احمر استان فارس به امضارسید.
به گزارش شیرازه، در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز تفاهم‌نامه سه‌جانبه با اهداف ارائه خدمات متقابل در زمینه‌های مدیریت یکپارچه شهری، هم افزایی بین سازمانی، ارتقا حقوق شهروندی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد توافق سه طرف قرار گرفت.
در همین رابطه دکتر«سید عبدالرزاق موسوی» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق مواد این تفاهم‌نامه گفت: شورای اسلامی شهر شیراز افزایش تعامل با نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف شهری و استانی را در راستای اجرای وظایف نظارتی و هماهنگی خود، با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: این تفاهم‌نامه در جهت ارتقای حقوق شهروندی با ارائه خدمات امداد و نجات پیش‌بینی شده است و امید می‌رود تا اقدامات مربوطه هر چه زودتر اجرا شود.
دکتر موسوی تاکید کرد: باید همه ما در اجرای تفاهم‌نامه اهتمام داشته باشیم تا بتوانیم در عمل مطابق با مفاد  پیش رفته و در مدت تعیین شده آن را به مرحله اجرا برسانیم.
دکتر «حسین درویشی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز به راه‌‌اندازی یک پایگاه در پارک کوهستانی دراک بر حضور و فعالیت شبانه روزی امدادگران اشاره کرد و گفت: با شروع به کار این پایگاه، خدمات مورد نظر در حوزه امداد و نجات شهروندان دنبال خواهد شد.
گفتنی است، همکاری و ارائه خدمات امداد و نجات با هدف بازتوانی در برابر حوادث و همیاری تیم نجات تخصصی بوستان دراک از مواد این تفاهم‌نامه است که مورد توافق قرار گرفته است.

برچسب ها: امضا ، سه جانبه ، شیراز
نظرات بینندگان