کد خبر: ۱۳۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بسته های بهداشتی رایگان برای سالمندان بالای 60 سال

تست کرونا برای معتادان متجاهر و کودکان کار

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از تست کروناویروس برای معتادان متجاهر و کودکان کار خبر داد و گفت:یک نرم‌افزار به منظور ارائه خدمات اجتماعی مجازی مانند تست کرونا طراحی شده که این نرم‌افزار علاوه بر ایجاد امنیت روانی شهروندان خدماتی همچون مشاوره آنلاین و انتشار محصولات الکترونیک ارائه می دهد.
تست کرونا برای معتادان متجاهر و کودکان کار
به گزارش شیرازه، مرتضی جعفری با اشاره به ضرورت رسیدگی به معتادان متجاهر و کودکان کار افزود: این افراد با همکاری معاونت اجرایی شهرداری و اداره ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی جمع ‌آوری می شوند و پس از استحمام در حمام‌های سیار، از آن ها تست کرونا گرفته می شود که در صورت مثبت شدن نتایج آزمایش ،به قرنطینه ویژه دانشگاه علوم پزشکی انتقال می‌یابند.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی این نرم افزار ادامه داد: این نرم‌افزار با اهداف آموزش عمومی ،ایجاد امنیت روانی با محتوا و مطالبی به محوریت حوزه‌های پزشکی، روانشناسی، اجتماعی، فرهنگی و سرگرمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین از راه‌اندازی پویش مردمی شکرانه سلامت در فضای مجازی خبر داد و گفت: این پویش با شعار «یا رب سببی ساز که یارم به سلامت / باز آید و برهاندم از بند ملامت» توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی راه‌اندازی می‌شود و در راستای امیدبخشی و نشاط شهروندان در فضای مجازی فعال خواهد بود.
وی به ارائه خدمات به سالمندان اشاره کرد و ادامه داد:با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای شهروندان سالمند بالای ۶۰ سال خصوصا از طبقات کم‌برخوردار، بسته‌های بهداشتی تهیه می‌شود.



برچسب ها: تست ، کرونا ، شیراز
نظرات بینندگان