کد خبر: ۱۳۶۷۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) خبر داد:

کشف بیش از ده ها هزار اقلام احتکار شده بهداشتی توسط سپاه بقیه الله (عج) شیراز/ سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود

سرهنگ علیپور، از کشف انبارهای احتکار مواد شوینده و بهداشتی در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس دریافت گزارش های مردمی به پاسداران گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در خصوص وجود اقلام احتکار شده بهداشتی در چندین انبار و کارگاه به موضوع رسیدگی و در دستور کار قرار گرفت.

کشف بیش از ده ها هزار اقلام احتکار شده بهداشتی توسط سپاه بقیه الله (عج) شیراز/ سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود

وی ادامه داد: پاسداران گمنام امام زمان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز پس از هماهنگی با مقام قضایی در طی چندین عملیات غافلگیرانه و بازرسی های نوبه ای، موفق به شناسایی و کشف ۵ کارگاه و انبار احتکار مواد شوینده و بهداشتی در سه روز اخیر شدند.

علی پور ادامه داد: در این بازرسی بیش از یک میلیون و چهار صد اقلام ضروری مردم از انواع دستکش بهداشتی، ماسک بهداشتی، الکل بهداشتی، مایع، ژل و الکل ضد عفونی کننده و همچنین دو انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان نیز کشف شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در ادامه از دستگیری افراد محتکر با این موضوع خبر داد و گفت: اقلام کشف شده در اختیار مراجع ذی ربط قرار گرفت و فرد دستگیر شده نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی خطاب به افراد سودجو در این برهه زمانی گفت: سپاه پاسداران همانند قبل در کنار مردم هست و خواهد بود و اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به سودجویان نخواهد داد و کماکان این بازرسی ها تا زمان عادی شدن وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت.

علی پور در پایان اظهار داشت: مردم استان فارس می توانند گزارشات خود را در خصوص احتکار مواد شوینده و بهداشتی، با شماره تماس ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ارائه دهند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نادری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
0
سپاس وخداقوت به سپاه بقیةالله وسرهنگ علیپور عزیز وهمکاران محترمشان که همیشه در خدمت به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی آماده و پیشقدم بوده اند.
خداوند یار ویاورتان باد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
0
بایداحتکار کنندها را اعدام کرد تا درس عبرتی برای سایرین شود