کد خبر: ۱۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
معاون استاندار فارس:

پرهیز شهروندان در ایام عید از سفر

قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس با بیان اینکه استان فارس از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها دارد، گفت: مردم جهت حفظ سلامتی خود، در ایام عید از سفر پرهیز کنند.
 ظفر افشون در جمع خبرنگاران بر عدم انجام سفرهای نوروزی در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: توصیه ما به پیروی از مقامات بهداشت و سلامت کشور این است که مردم جهت حفظ سلامتی خود، در ایام عید از سفر پرهیز کنند.
قائم مقام ستاد خدمات نوروزی استان فارس اظهار داشت: استان فارس از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها دارد و در تلاشیم این وضعیت را حفظ کنیم لذا توصیه اکید می شود مردم از سفر به نقاط دیگر در ایام عید پرهیز کنند.

او افزود: بهتر است که مردم سفرهای خود را به تابستان موکول کنند تا از عوارض این ویروس و بیماری ناشی از آن در امان بمانند.

معاون استاندار فارس با تکذیب شایعه اعلام آمادگی فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی نیز گفت: امسال در استان فارس امکاناتی که در سنوات گذشته برای مسافران در نظر گرفته می شد را طبیعتا نخواهیم داشت.

افشون بیان کرد: با توجه به تاکید مقامات بهداشت و سلامت کشور، مردم نیز اصل پیشگیری را با ماندن در خانه های خود دنبال کنند.

او در عین حال از فعال سازی واحدهای صنعتی تولید ماسک و مواد ضد عفونی در استان برای تامین نیاز مردم نیز خبر داد و گفت: بخش نقدینگی واحدهای تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی را تامین کردیم تا با حداکثر تولید کار کنند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در این راستا کارخانه الکل سازی فسا و سپیدان که قبلا تعطیل بود، فعالیت خود را از سر گرفتند.

لازم به ذکر است در چند روز اخیر بحث سفرهای نوروزی به ویژه سفر به استان فارس و آمادگی این استان برای پذیرایی از میهمانان، در برخی رسانه ها مطرح شده بود که بنا به گفته افشون، این مساله منتفی است و تاکید مسوولان استان همچنان بر عدم انجام سفر و ماندن در خانه ها است.
نظرات بینندگان