کد خبر: ۱۳۶۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
شهردار صدرا:

ضدعفونی مکرر معابر، مجتمع های مسکونی و وسائل حمل و نقل عمومی ادامه دارد

با ادامه شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه در شهر صدرا تداوم یافته است.
به گزارش شیرازه، دکتر پرنیان شهردار صدرا با اشاره به هوشیاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با شیوع ویروس کرونا گفت: شهرداری نیز حسب وظیفه و برابر امکانات در اختیار خود از ابتدای شیوع ویروس، اقدامات پیشگیرانه را در سطح شهرداری آغاز و این اقدامات با ضدعفونی معابرو خیابان های پر تردد، ایستگاه های اتوبوس و سیستم حمل و نقل عمومی ادامه یافت.

شهردار صدرا از صدور هشدارهای بهداشتی در سطح مجموعه های ذیربط شهرداری به ویژه بخش های مرتبط با ارباب رجوع خبر داد و افزود: علاوه بر تلاش و هشدار در جهت کم نمودن دسترسی مراجعین و کارکنان با سطوح مختلف از جمله دستگاههای حضور و غیاب، نرده ها و.. ضدعفونی نمودن دفاتر و ساختمان شهرداری را نیز با مواد مخصوص، ضدعفونی نمودیم. همچنین کلیه وسائط نقلیه عمومی اعم از اتوبوس ها و مینی بوس های سطح شهر صدرا هر شب ضد عفونی می گردد.

وی اضافه کرد: این اقدامات در فازهای مختلف در حال انجام است و تاکنون بیش از 450 لیتر مواد شوینده مورد تایید وزارت بهداشت در مکان های پر تردد،مجتمع های مسکونی با تراکم جمعیت بالا و همچنین سرویس ها و جایگاه های حمل ونقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار صدرا با بیان اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی گفت: مردم با حفظ آرامش، به نکات ایمنی و بهداشتی توجه بیشتری نمایند. موج شیوع کرونا را با سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.
ایشان ضدعفونی مستمر و هر شب سرویس های حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و مینی بوس های حمل و نقل در صدرا و بین صدرا و شیراز، ضدعفونی ساختمان های شهرداری صدرا، اطاق ها، راهرو و.. به صورت روزانه، لغو جلسات غیر ضروری و تعطیلی کلاسهای فرهنگسرای شهرداری، ضدعفونی دستهای کلیه ارباب رجوع های وارد شده به شهرداری در محل درب ورودی آنها به شهرداری، خرید و توزیع دستکش، اسپری ضدعفونی کننده، ژل های شستشو و ماسک در بین کارکنان و دوایر شهرداری، ضدعفونی معابر اصلی شهری، ایستگاههای اتوبوس ، مغازه ها، ادارت، اماکن عمومی، دستگاههای خودپرداز و.. ، ثبت حضور و غیاب کارکنان به وسیله شناسایی چهره آنان و منع آنان از ثبت روزانه اثر انگشت، آموزش کارکنان و حساس نمودن آنان مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی را از جمله اقدامات شهرداری صدرا دانستند.

شهردار صدرا درادامه افزود: برای آگاهی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز شهرداری اقدام به اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی،نصب بنر و همچنین تهیه و توزیع 10000 نسخه بروشورهای آموزشی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کرده است و انشاالله موارد فوق تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.





نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
0
با توجه به ویروس و بیماری جاری و اهمیت فوق العاده انجام بهداشت فردی، آیا قطع اب مناطقی در شیراز به صورت مستمر و روزهای متوالی ، به صورت سهوی رخ می دهد؟
خطرات این تدابیر متوجه چه مسئولی می باشد؟
آیا خبرگزاری ها پرسشگری خود را در مسیر امنیت عمومی جامعه ادامه خواهد داد؟
ناشناس
Canada
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
0
با چه استدلالی کف کوچه و خیابان و پیاده رو را مواد ضدعفونی کننده می ریزند؟