کد خبر: ۱۳۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
رونمایی از گلام ایران در بحران کرونایی؛

دروغ و خودتحقیری کم‌سابقه بهرام پارسایی!

در شرایطی که همه مردم ایران برای دفاع و عبور از بحران کرونا همدل شده اند و حتی نماینده بهداشت جهانی اقدامات انجام شده در ایران را تحسین می کند یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس همچون شخصیت کارتون گالیور ندا برآورده که "من میدونم ما موفق نمی شیم!"
به گزارش شیرازه،  یک‌روز پس از اظهارشگفتی ریچارد برنان، نماینده سازمان جهانی بهداشت از توان و تجهیزات ایران برای مقابله با کرونا،بهرام پارسایی، عضو رصد صلاحیت شده و سخنگوی فراکسیون امید در اقدامی عجیب، ادعاهای نماینده سازمان جهانی بهداشت را زیرسوال برده و به سیاه‌نمایی از اوضاع کشور در خصوص کرونا پرداخت.

  جالب اینکه این نماینده اصلاح‌طلب علت تمجید نماینده سازمان بهداشت جهانی از ایران را عدم سفر به کانون کرونا یعنی قم مطرح کرده در حالی که نه‌تنها سفر به قم بخشی از برنامه ریچادرد برنان در ایران بوده‌است که حتی وی نشست خبری دیروز خود را در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار کرده‌بود. مردم، امروز علاوه بر مبارزه با كرونا با ويروس اخبار جعلي برخي سياسيون نيز مبارزه مي كنند.

علی رغم واکنش رسانه ها و جامعه پزشکی به این ادعای کذب پارسایی وی کماکان حاضر به عذرخواهی نشده است.

 
همین خرداد 97 بود که عضو لیست امید همچون سایر اصلاح‌طلبان، مدعی وجود پارازیت با دوز بالا شد و گفت: «شیراز به دستگاهی مانند مایکروفر تبدیل شده که در حال پخت‌وپز مردم است!»؛ اما با ورود علمی وزارت ارتباطات، آب پاکی بر دست مدعیان پارازیتی شیراز ریخته شد!
اما پارسایی مرد همیشه معترض، در آن مورد نیز هیچ گاه عذرخواهی نکرد.

در آن روزها امثال پارسایی بجای آنکه مردم را دعوت به آرامش کنند و با بررسی علمی دقیق و سریع، حقیقت را اعلام کنند، آنچه که از زبان اکثر آنان شنیده می‌شد نگرانی بی پایه و اساس از میزان امواج پارازیتی و تأثیر آن بر سلامت مردم شهر شیراز بود، اما هیچ‌ کدام نتوانست  مستندات علمی در این خصوص ارائه کند و این ابراز نگرانی‌های بدون استدلال، فقط خوراک رسانه های بیگانه را فراهم و به تحریک بیشتر مردم دامن زد.
در ماجرای کرونا نیز ظاهرا چون در موارد مشابه برخورد قضایی و قانونی با آنان نشده است با سواستفاده از جایگاه نمایندگی مردم در مجلس، دوباره سعی در تحریک افمار عمومی گرفته اند که امیدواریم دادستان محترم استان در این مورد با ورود به موقع ، عرصه را بر برهرنندگان آرامش عمومی تنگ نمایند.

در انیمیشن قدیمی گالیور، آدم کوچولویی لی‌لی‌پوتی به نام گلام بود که همیشه می‌گفت: «من می‌دونم موفق نمی‌شیم.» 
در شرایط فعلی به نظر می رسد بهرام پارسایی نقش گلام را در حال اجراست و البته که همچون او باعث خنده مردم نیز شده است.


دروغ و خودتحقیری کم‌سابقه بهرام پارسایی!

بهرام پارسایی نماینده ردصلاحیت شده مردم شیراز در خانه ملت است. دندانپزشکی که فعالیت برجسته سیاسی خود را با ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آغاز کرد و در ادامه به شورای شهر شیراز راه یافت و دست آخر، با استعفا از شورای چهارم و ناگهان با تغییر یکباره رفتار سیاسی نامش سر از لیست امید درآورد، به نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تبدیل شد!


نظرات بینندگان