کد خبر: ۱۳۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

درخشیدن اصحاب رسانه در بحران كرونا

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تكریم فعالیت‌های جامعه پزشكی و سلامت كه در خط مقدم مبارزه با كرونا قرار دارند، گفت:‌ اصحاب رسانه‌های فارس نیز در این بحران به هوش بوده و خوش درخشیده‌اند.

به گزارش شیرازه، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جمع خبرنگاران از فعالیت شبانه‌روزی تمام دست‌اندرکاران رسانه‌های مکتوب و بر خط در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: اصحاب اندیشه و قلم با همراهی شوراهای اطلاع‌رسانی و همچنین فضای مجازی در تمامی موقعیت‌های لازم به هوش بوده و خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار تمام دست‌اندرکاران رسانه، خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا گفت: رسانه‌های استان ادب‌پرور و فرهنگ‌مدار فارس در مدیریت و اطلاع‌رسانی بحران‌های طبیعی و انسانی همواره نقش مهم و تأثیرگذار داشته‌اند که نمونه‌های بارز آن پوشش اخبار حوادث و وقایع مختلف و مهم نظیر سیل، زلزله، انتخابات و اخیراً شیوع بیماری کرونا است که با آگاهی‌سازی درست و به موقع و فعالیت شبانه‌روزی اعتماد عمیق بین مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان كرد: اصحاب رسانه استان در مواقع بحرانی همواره منشأ اطمینان‌بخشی برای سلامت جامعه بوده و بازویی توانمند برای اطلاع‌رسانی و همکاری با مسئولان استان فارس محسوب می‌شوند و امید است در کنار هم با حفظ آرامش و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و مسئولانه در این آزمون بزرگ نیز همچون همیشه سربلند بیرون بیاییم.

سهرابی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود و مسئولان شوراهای فضای مجازی و همچنین اطلاع‌رسانی و اعضای این شوراها را به اطلاع خبرنگاران و اصحاب رسانه برسانم. بدیهی است این دوستان در بحران‌های مختلف همیشه منشأ آرامش، خیر و برکت بوده‌اند.

وی در پایان ضمن تقدیر از جامعه دلسوز پزشکی و پرستاری که در خط مقدم مبارزه با كرونا حضور دارند، اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، به‌زودی شاهد بازگشت سلامت و آرامش به تمام کشور باشیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان