کد خبر: ۱۳۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

پیشكسوتان دفاع مقدس فارس از مدافعان سلامت تجلیل می‌كنند

مسئول مجمع عالی پیشكسوتان جهاد و شهادت استان فارس از دیدار و تجلیل پیشكسوتان دوران دفاع مقدس از مدافعان سلامت در برخی از بیمارستان‌های شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه، سردار محمدباقر رنجبر، مسئول مجمع عالی پیشكسوتان جهاد و شهادت استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط شیوع كرونا در كشورمان گفت: امروز و در شرایط كنونی، جبهه جنگ و حفاظت از مردم كشورمان از نبردهای سخت به عرصه سلامت تغییر پیدا كرده است.

وی افزود: امروز جامعه پزشكی و پرستاری، مدافعان سلامت مردم در شرایط كنونی هستند كه مسلماً باید قدردان زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان برای حفظ سلامت مردم و كشور باشیم.

رنجبر ادامه داد: در این راستا بنا داریم برنامه‌ای را به‌منظور گرامیداشت مدافعان سلامت مردم در استان فارس برگزار كنیم تا از طریق بتوانیم حداقل ذره‌ای از زحمات آنان را جبران كنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار كرد: به یاری خدا طی روزهای آینده جمعی از پیشكسوتان دوران دفاع مقدس به دیدار مدافعان سلامت در سه بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع)، شهید فقیهی و نمازی می‌روند تا بتوانند قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنان داشته باشند.

وی با تأكید بر اینكه این دیدار با هماهنگی با جامعه پزشكی و در مكانی از بیمارستان انجام خواهد شد كه كمترین مزاحمت برای فعالیت آنان داشته باشد، گفت: در اجرای این برنامه دفترآستان قدس رضوی استان فارس كه البته برخی از دست‌اندركاران آن از پیشكسوتان دوران دفاع مقدس هستند، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان