کد خبر: ۱۳۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
شمار مبتلایان کرونا در فارس به 133نفر رسید؛

قوانین سخت گیرانه در انتظار افرادی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که آمار کنونی مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۱۳۳ نفر رسیده، گفت: ۲۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی شده که با اضاف شدن به آمار قبلی به 133نفر می رسد.
قوانین سخت گیرانه در انتظار افرادی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند
به گزارش شیرازه،دکتر عبدالرسول همتی با اشاره به گسترش این بیماری افزود: در صورتی که شهروندان نسبت به امور بهداشتی بی توجهی کنند یا این که گزارشی در این خصوص داده شود با آن ها برخورد می کنیم و قوانین سخت گیرانه تری را برای پیشگیری از شیوع کووید۱۹ وضع می نماییم.
وی با ابراز نگرانی از شیوع این بیماری گفت:متاسفانه موارد ابتلا به این بیماری در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و لازم بوده که همه مردم شیوع این بیماری را جدی بگیرند و به موارد بهداشتی توجه نمایند.
دکتر همتی با تاکید بر این که شهروندان جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند،بیان کرد: بیشترین تعداد موارد جدید ابتلا به کروناویروس پس از شیراز در مردم شهرستان لار دیده شده بنابراین لازم بوده که حتی الامکان از خانه های خود خارج نشوند چرا که در حال حاضر امن ترین جا منزل است.
وی در پایان افزود:موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.


برچسب ها: کرونا ، ویروس ، شیراز
نظرات بینندگان