کد خبر: ۱۳۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

شهرداری ها با اقدامی منظم نسبت به ضدعفونی کردن شهرها اقدام کرده‌اند

رضایی گفت: کلیه تصمیمات اتخاذ شده در کنترل شیوع کرونا ویروس به مرحله اجرا رسیده و نتایج موثری در این حوزه به ثمر نشسته است.

به گزارش شیرازه، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات هماهنگ دستگاههای اجرایی و خدماتی استان در کنترل شیوع ویروس کرونا نتایج موثری در این حوزه اظهار داشت: با تعطیلی به موقع مراکز تفریحی؛ آموزشی و خدماتی در سطح استان فارس و اطلاع رسانی همزمان، بخش مهمی از خطرات احتمالی در کنترل شیوع بیماری رفع شده و در این راستا شهرداری ها با اقدامی منظم نسبت به ضدعفونی کردن معابر و سایر محل های پر خطر اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه دهیاران استان به عنوان مدیر بحران مناطق روستایی، آموزش های لازم را دیده اند خاطر نشان کرد: بازگشت آرامش روانی جامعه و کنترل افکار عمومی با در نظر گرفتن شرایط اضطرار مورد توجه دست اندرکاران امر قرار دارد و ما امیدواریم تا با مشارکت و حمایت مردم به مراحل بالاتری در کنترل و شکست این بیماری دست یابیم.

رضایی گفت: اقدامات آموزشی و بهداشتی مختلفی در حوزه شهرداری ها و مراکز انجام گرفته و این فعالیت تا پایان گذر از این شرایط ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان