کد خبر: ۱۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

بازدید استاندار فارس از بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز

استاندارفارس به منظور دیدار با کادر درمانی و بررسی وضعیت پذیرش و بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا از بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز بازدید کرد.
به گزارش شیرازه، استاندار فارس به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، از این مرکز بازدید کرد.

بازدید استاندار فارس از بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز

عنایت الله رحیمی استاندار فارس از بخش های تریاژ، اسکرین و اورژانس سطح سه و چهار بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به عنوان مرکز مرجع بیماران مبتلا به ویروس کرونا بازدید کرد و از نزدیک روند ارایه خدمات به بیماران و مراجعان را مشاهده کرد.

او با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، از پزشکان، پرستاران، مسوولان و تمامی کارکنانی که در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) مشغول به خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند، تقدیر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید از کارکنان و تیم درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تقدیر کرد و گفت: تلاش مسوولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان در ارایه خدمات به بیماران ویروس کرونا، بر هیچ فردی پوشیده نیست.

مهرزاد لطفی بر نگاه ویژه مسوولان به کادر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به پاس جانفشانی در راه سلامت تاکید کرد.

نظرات بینندگان