کد خبر: ۱۳۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

مالکان ۵۰ واحد تجاری در کازرون اجاره بهای اسفند را بخشیدند

در پی شیوع بیماری کرونا و شدید رکود کسب و کار در شهرستان کازرون ، مالکان ۵۰ واحد تجاری دو مجتمع بزرگ کازرون اجاره بهای اسفند ماه را به مستاجران این واحدها تجاری بخشیدند.
در پی شیوع بیماری کرونا و شدید رکود  کسب و کار  در شهرستان کازرون ، مالکان ۵۰ واحد تجاری  دو مجتمع بزرگ کازرون اجاره بهای اسفند ماه را به مستاجران این واحدها تجاری  بخشیدند.

 بر اساس این گزارش ، برادران ریاضی و سید علی شیر موسوی مالکان دو واحد تجاری در بازار کازرون در راستای حمایت از کسب و کار و با توجه به  شیوع بیماری کرونا در شهرستان کازرون در یک اقدام مردمی اجاره بهای ۵۰ واحد تجاری در شهر کازرون را به مستاجران بخشیدند .

بهادر ریاضی یکی از مالکین مجتمع تجاری  با قدردانی ازهمکاری  بازاریان در تعطیلی محل کسب کار خود گفت:  بر اساس یک وظیفه انسانی من  و یک نفر دیگر از مالکان  به پاس جبران بخشی از خسارات وارده به کسبه این واحدهای تجاری با هماهنگی فرمانداری ویژه کازرون تصمیم گرفتیم اجاره بهای یک ماه اسفند بخشیده شود .

وی اظهار امیدواری کرد با این حرکت در کنار نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا از جمله پزشکان و پرستان و کادر درمانی قدم کوچکی برداشته شود و دیگر مالکان واحد های تجاری نیز تشویق به بخشش یا تخفیف در اجاره بهای اسفند ماه شوند .

نظرات بینندگان