کد خبر: ۱۳۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

دستگیری خانم شایعه ساز کرونایی+عکس و فیلم

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص بیماری کرونا در یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از هرمز، این همان فردی است که چند صباحی پیش در فضای مجازی کلیپ خود را منتشر کرد و مدام گریه می کرد و می گفت صد نفر در بیمارستان جلوی چشمانش مردم است و بلافاصله این فیلم را برای مسیح علی نژاد فرستاد اما خوشبختانه امروز با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد و معلوم شده است که این خانم اصلا جزو کادر درمان نیست و فقط در یکی از مراکز درمانی هرمزگان از خودش فیلم تهیه و برای مسیح علینژاد می فرستاده است.

در همین خصوص فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص بیماری کرونا در یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.
 
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع ویروس کرونا، موضوع برخورد با انتشار دهندگان کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان میناب قرار گرفت.
 
وی افزود: پس اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی دو نفر انتشار دهندگان کلیپ جعلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان در بازجوئیهای فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اعتراف و انگیزه خود را جلب توجه و افزایش دنبال کننده در اینستاگرام عنوان کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
 
وی در پایان گفت: برابر قانون مجازات اسلامی، هر کس به قصد تشویش اذهان عمومی اکاذیبی را تهیه و در فضای مجازی انتشار دهد مجرم شناخته شده و قانونگذار نیز برای مجرم مجازات تعیین کرده است از عموم شهروندان خواست هرگز آگاهانه یا نا آگاهانه اقدام به نشر یا بازنشر شایعه و مطالب دروغین در فضای مجازی نکنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا و یا با استفاده از تلفن ۱۱۰ گزارش نمایند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان متخلفان اقدام شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان