کد خبر: ۱۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر کشور از فردا

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا 26 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در اطلاعیه پلیس راهور آمده است: پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان ، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ 98.12.26 تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد. 
بر پایه این گزارش هموطنان عزیز می توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند. 
در پایان با توجه به پویش "در خانه بمانیم" ، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفرهای غیرضروری تأکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضا با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجع هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد. بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، به خصوص در این ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز است. 
 
انتهای پیام/
نویسنده :
فاطمه اسدزاده
منبع: دانا
نظرات بینندگان