کد خبر: ۱۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

رونمایی از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی‌کننده در لارستان

از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی‌کننده که توسط آتش‌نشانان لارستان طراحی و تولید شده، رونمایی شد.
رونمایی از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی‌کننده در لارستان

 بعدازظهر امروز طی مراسمی، مسؤولان محلی لارستان در جریان چگونگی عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهری به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط سازمان آتش‌نشانی لار قرار گرفتند.
در این مراسم،  رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری لار گفت: نیروهای این سازمان با همکاری واحد خدمات شهری شهرداری مدت 17 شبانه‌روز است که به‌طور پیوسته هر شب از ساعت 23 تا ساعت 5 بامداد روز بعد در قالب شش اکیپ 5 نفره با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود سازمان، معابر شهری، اماکن و ادارات، ناوگان‌های حمل‌ونقل، پایانه‌های مسافربری، میادین میوه و تره‌بار، جایگاه‌های سوخت و غیره را در برابر ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.
سعید منشی بابیان اینکه تمام مواد موردنیاز ضدعفونی و وسایل ایمنی نیروها توسط شهرداری لار تأمین می‌شود، تصریح کرد: شایسته است سازمان‌ها و نهادهای متولی در این امر یاری‌گر شهرداری باشند چراکه با شرایط موجود فراهم کردن امکانات به‌تنهایی توسط شهرداری و سازمان آتش‌نشانی مشکل‌ساز است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی لار افزود: تاکنون برای این عملیات 300 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده استفاده‌ شده و این روند تا زمان اعلام رسمی ریشه‌کن شدن این بیماری در کشور ادامه دارد.
در ادامه این مراسم فرماندار ویژه لارستان خطاب به نیروهای آتش‌نشان گفت: به‌یقین می‌گویم که شما در تمامی حوادث حضور داشته و در تمام عملیات‌ها، مسلط و مجرب عمل می‌کنید.
جلیل حسنی بابیان اینکه این بیماری یک اتفاق جدید است که در دنیا به وقوع پیوسته و با تمام حوادث تفاوت دارد، ادامه داد: اگر در منطقه‌ای حوادثی چون سیل یا زلزله رخ دهد، مناطق هم‌جوار بسیج شده و به کمک مناطق حادثه‌دیده می‌شتابند اما این حادثه جهانی است و همه دنیا درگیر آن شده‌اند.
وی شرایط موجود را بسیار دشوار برشمرد و بیان کرد: آتش‌نشانان همیشه در حوادث طبیعی و غیرطبیعی حضور دارند و امروز نیز به‌عنوان بسترسازان و خط‌شکنان وارد این عرصه شده‌اند که این اقدام سترگ، شایسته تقدیر است.
فرماندار ویژه لارستان از مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و نیروهای بسیجی نیز که در این راه یاری‌رسان آتش‌نشانها هستند، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش فارس، دراین مراسم از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی‌کننده در راستای مقابله با کرونا ویروس که توسط آتش‌نشانان لارستانی طراحی و ساخته‌شده، رونمایی شد.

خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان