کد خبر: ۱۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

دلایل برگزاری جلسات روحانی در مجموعه سعدآباد از زبان واعظی

رئیس‌ دفنر ئیس‌جمهور درخصوص دلایل برگزاری جلسات روحانی در مجموعه سعدآباد می‌گوید این جلسات در ساختمان حافظیه برگزار می شود، نه کاخ سعدآباد!
 محمود واعظی رئیس دفتر ئیس‌جمهور رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به پرسش پایگاه اطلاع رسانی دولت درخصوص انتقال جلسات دولت و رئیس‌جمهور به مجموعه سعدآباد گفت: دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت کرونا برای همگان الزامی است؛ دولت و ریاست جمهوری بر اساس این دستورالعمل‌ها ملاقاتها و جلسات را با شرایط جدید تشکیل میدهد.جلسات دولت و برخی از شوراها لازم است در فضایی تشکیل شود که ملاحظات بهداشتی کاملا رعایت شود و به همین جهت جلسات دولت و شوراهادر مجموعه حافظیه که در سال 76 احداث شده است، تشکیل می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در بیان دلیل برگزاری جلسات در ساختمان حافظیه، گفت: با توجه به اینکه در مجموعه پاستور سالن مناسبی برای برگزاری جلسات با پروتکل‌های خاص تعیین شده از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد، اظهار داشت: ساختمان حافظیه دارای سالن جلسات مناسبی است که می‌توانیم با حفظ پروتکل‌های تعیین شده از جمله حفظ فاصله میان افراد، جلسات را در این مکان برگزار کنیم.

 واعظی ادامه داد: کاخ‌های سعدآباد در مجموعه‌ای دیگر و در مجاورت ساختمان حافظیه است که رئیس‌جمهور تنها در یکی از آنها از روسای جمهور و مهمانان خارجی استقبال رسمی می‌کند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان