کد خبر: ۱۳۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
رئیس پارک علم و فناوری فارس عنوان کرد:

تولید روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در جهرم

فارس رئیس پارک علم و فناوری فارس گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مرکز رشد فناوری جهرم تولید و تحویل دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان می‌شود.
به گزارش شیرازه، امین رضا ذوالقدر سه‌شنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: براساس اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مرکز رشد فناوری جهرم تولید و تحویل دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان می‌شود.

او افزود: این اقدام براساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری فارس انجام شده است.

رئیس پارک علم و فناوری فارس با قدردانی از فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در اختصاص سهمیه الکل، گفت: این تولیدات توسط شرکت برج و بارو فارس از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری فارس با حمایت و با هماهنگی مسئولان شهرستان در مرکز رشد فناوری شهرستان جهرم تهیه می‌شود.

به گفته محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، تاکنون ۱۰۵ نمونه گیری از بیماران مشکوک انجام شده است و جمع بیماران کرونا مثبت در جهرم به ۲۰ رسیده است که ۳ مورد آن غیر بومی و ۱۷ مورد آن بومی است.
نظرات بینندگان