کد خبر: ۱۳۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

کمک ۳۷۱ میلیون ریالی به مددجویان نیریزی برای تهیه بسته‌های بهداشتی

رئیس کمیته امداد شهرستان نیریز اعلام کرد که با هدف تامین بسته‌های بهداشتی و پیشگیری از انتقال کروناویروس، مبلغ ۳۷۱ میلیون ریال به ۱۰۶ خانوار تحت پوشش این اداره، کمک شده است.
رئیس کمیته امدادشهزستان نی ریز،مهدی درویش زاده اعلام کرد که کمک برای تهیه بسته‌های بهداشتی ویژه پیشگیری از انتقال کروناویروس، به سالمندان زمین گیر، بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد نیریز اختصاص یافته است.

درویش زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر آن برای مددجویانی که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تر و بیماری های زمینه ای هستند، افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ارتقای شاخص های بهداشتی مددجویان تامین شده است.

وی با اشاره به واریز این عدد به حساب مددجویان و ضمن ابراز نگرانی نسبت به آسیب هایی که به دلیل کمبود و نبود برخی اقلام بهداشتی به مددجویان و اقشار ضعیف جامعه وارد می‌شود، گفت: امیدواریم که خیران گرانقدر و نیکوکاران خیر اندیش در این زمینه نیز با کمک به این نهاد بار مشکلات و نگرانی ناشی از این ویروس جدید را برای مددجویان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، کاهش دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نیریز خاطر نشان کرد که این نهاد مقدس آماده دریافت اقلام ضدعفونی و بهداشتی برای تامین مایحتاج بهداشتی مددجویان و اقشار آسیب پذیر شهرستان است.
نظرات بینندگان