کد خبر: ۱۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

قدردانی سپاه فجر فارس از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان

سپاه فجر فارس در بیانیه ای ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان، آمادگی همه جانبه جهت خدمت رسانی به مردم را اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، سپاه فجر فارس در بیانیه ای ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان، آمادگی همه جانبه جهت خدمت رسانی به مردم را اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فضای عمومی امروز ایران اسلامی به همت و مجاهدت خالصانه و بی حرص و آز جهادگران عرصه سلامت، رنگ و بوی تهدید جسم و نقمت روح را زدوده و امید، ایثار، اخلاص و همبستگی را حکمفرما نموده است. در این اقدام درخشان سطح بینش و بصیرت ملت انقلابی ایران در پیوستگی با اقدامات خادمان عرصه سلامت و پزشکان جان بر کف ستودنی است و نماد درخشان دیگری از یکپارچگی مردم و حاکمیت در ایران اسلامی است. بدون شک این ایثار و از خودگذشتگی مثال زدنی سپید پوشان عرصه درمان که از جان خویشتن برای حفظ سلامت هموطنان مایه گذاشته اند هرگز از اذهان ملت ایران پاک نشده و این مجاهدت های بی دریغ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان کادر بهداشت و درمان کشور خواهد بود و شهدای سلامت همان سپیدپوشان و فرزندان عزیز ملت ایران که همه هستی خویش را فدای این ملت و این کشور کرده اند بدون شک در جوار رحمت ایزدی ارزنده ترین و سعادتمندانه ترین زندگی ابدی را در پیش روی خواهند داشت.

در این برهه حساس لازم است عموم ملت ایران ضمن مورد توجه قرار دادن تمام توصیه های بهداشتی و با توسل به ائمه اطهار (سلام ا... علیها) دستان تضرع و دعا را به سوی آسمان بالا برده و در ایام پُر فضیلت ماه رجب که ماه رحمت است از درگاه حق تعالی دفع بلا و سلامتی برای همه بیماران و عموم ملت ایران مسئلت نمایند که ذات اقدس الهی بر تمام حوائج دنیا و آخرت بندگان تواناست و زمزمه دعا در دل های پاک جوانان مومن این مرز و بوم  بار دیگر انوار رحمت الهی را بر آلام دردمندان خواهد تاباند .

 در میدان مبارزه با بیماری کرونا یکی از اقشار پیشرو و پیشقدم مانند همیشه بسیجیان دلاور و جوانان مومن و انقلابی هستند که تاکنون همپای کادر بهداشت و درمان کشور از هیچ عملی در راستای حفظ سلامت مردم دریغ نکرده اند و این تلاش و جهاد مخلصانه نیز گوشۀ دیگری از عزم و همت جهادی جوانان انقلابی ایران اسلامی است .

در پایان سپاه فجر فارس و جامعه بسیجیان استان با گرامیداشت مقام والای شهدای سلامت و اِبراز سپاس فراوان از تلاش های جهادی خادمان عرصه بهداشت و درمان ملت بزرگ ایران، بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را برای حضور و همکاری در عرصه خدمت رسانی به مردم اعلام می نماید.

نظرات بینندگان