کد خبر: ۱۳۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد:

تهیه و توزیع 55 سری جهیزیه بین خانواده‌های کم‌برخوردار در شرق شیراز/ فرهنگ و تفکر بسیج، بن بست ها را از بین می برد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از تهیه و توزیع 55 سری جهیزیه بین خانواده¬های کم‌برخوردار در شرق شیراز خبر داد.
  به گزارش شیرازه، سرهنگ مرتضی خسروانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یک سازمان نظامی صرف نیست بلکه یک فرهنگ، آرمان و اراده بوده که در طول عمر با برکت انقلاب منشأ خیر و برکات زیادی برای کشور بوده است.

خسروانی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس یکی از عوامل اصلی نجات کشور بود و اگر در آن دوران تفکر بسیجی وجود نداشت شاید قافیه جنگ را می‌باختیم، ادامه داد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب وحی و ائمه اطهار(ع) و منطق آن برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است، فرهنگ و تفکری که هر جا ورود کرده، بن‌بست‌ها را از بین برده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته دشمن به دنبال تلقین ضعف در کنترل بیماری شایع شده در کشور(کووید19) بوده است و از این راه قصد داشته به کشور ضربه بزند اما با هوشیاری مردم این نقشه دشمنان خنثی شد، گفت: سپاه و بسیج همواره برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و نیز افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان آماده است و حضور مستمر دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی(ع) شیراز با تاکید بر اینکه خدمت به محرومین جامعه و محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج است، افزود: خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.

خسروانی بیان داشت: رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است‌ و در این راستا بسیج پیش قدم بوده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از تهیه و توزیع 55 سری جهیزیه بین خانواده­های کم ‌برخوردار در شرق شیراز که شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس­شویی و فرش است خبر داد و یادآور شد: این مهم به همت بسیج سازندگی ناحیه و با کمک خانواده­ها و خیرین محقق شد.

خسروانی در پایان از فعالیت شبانه روزی بسیجیان جهت ضد عفونی کردن شرق شیراز جهت کنترل بیماریکووید19 اشاره کرد و گفت: کاروان توزیع جهیزیه با رعایت اصول بهداشتی کامل راه­اندازی شد و وسایل تهیه شده به دست نیازمندان در شرق شیراز رسید.

نظرات بینندگان