کد خبر: ۱۳۷۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار ویژه شهرستان فسا:

در شرایط اضطراری و قرمز قرار داریم/ کنترل ها و برخوردها تشدید خواهد شد

نشست کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا به ریاست فرماندار ویژه شهرستان فسا برگزار شد.
 به گزارش شیرازه، فرماندار ویژه شهرستان فسا در نشست کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: اکنون در شرایط اضطراری و قرمز قرار داریم و با همکاری اعضای این کمیته، تلاش های مضاعف و شبانه روزی برای کنترل بیماری کرونا در حال انجام است.

  مهندس حسین آرگیو افزود: طی این روزها، مسوولین، علیرغم تمام مشکلات و کمبودها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و اکنون نوبت مردم است که همراه و همگام با مسوولین، در روند از هم گسستن زنجیره ی انتقال ویروس، همکاری نمایند.

رییس کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اضافه کرد: در ایام نوروز، مجموعه ی فرمانداری و شورای تامین شهرستان در حالت آماده باش کامل به سر می برند و یقیناً کنترل ها و برخوردها با افرادی که سلامت مردم را با رفتارهای غیر مسوولانه با خطر مواجه می کنند تشدید خواهد شد و با تمام وجود در کنار مردم خواهیم بود.

اکنون در شرایط اضطراری و قرمز قرار داریم/ کنترل ها و برخوردها  تشدید خواهد شد

وی در پایان افزود: از تمام ظرفیت ها و توان شهرستان برای مبارزه با کرونا استفاده خواهد شد و شرایط نیز به طور مستمر رصد می شود و اعضای کمیته نیز گزارش روزانه به اینجانب ارایه می دهند .

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گزارشی از وضعیت و شیوع ویروس کرونا در شهرستان فسا و اقدامات انجام شده بهداشتی و درمانی ارایه کرد و گفت: با کمال تاسف دامنه بیماری در حال گسترش است و تعداد بیماران مثبت کرونا و مشکوک در شهرستان به شدت روندی تصاعدی و رو به افزایش دارد.

دکتر علی اصغر خالقی از همشهریانی که وضعیت را جدی نگرفته و به توصیه ها و هشدارها عمل نمی کنند، گلایه کرد و افزود: مهار این ویروس منحوس، نیازمند اراده و عزم جدی مردم برای ماندن در منزل و رعایت توصیه های بهداشتی فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: برای سلامتی شهروندان از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و برای حصول به نتیجه ی مورد نظر به بسیجی همگانی نیازمندیم که در این راستا ، از اقشار مختلف جامعه انتظار می رود که اهمیت و جدیت این موضوع را درک نمایند و به توصیه های مکرر بهداشتی که از طریق رسانه های رسمی و مقامات بهداشتی اعلام می شود توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه اعضای کمیته ی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا به بیان اقدامات حوزه های خود در سطح شهرستان و ارایه راهکارهایی برای حل مشکلات پرداختند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدصادق
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
0
سلام. مبادی ورودی مسئله دوم هست. مسئله اصلی خود شهر شیرازه که برای نمونه بیش از ۷۰درصد مغازه های محله سعدی با تردد بالا فعال هستند. در حالی که اهالی در حال تردد کمتر از ۱۰درصد ماسک و دستکش می زنند. لطفا تعطیلی مغازه های غیر اولویت دار و خلوت کردن شهر اولویت اصلی باشد!