کد خبر: ۱۳۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

درخواست امام جمعه شیراز برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به استان فارس

آیت الله دژکام گفت: از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم جهت حفظ سلامتی خود و هموطنان‌شان در استان فارس و شهر شیراز و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از سفر به استان فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند
به گزارش شیرازه ظهر امروز جلسه کارگروه سلامت معنوی ستاد استانی مبارزه با کرونا به ریاست آیت الله دژکام (نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز) و با حضور جمعی از مسئولان استانی و صاحب‌نظران و کارشناسان برگزار شد.

در پایان این جلسه آیت الله دژکام طی سخنانی گفت: یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی چون شیوع یک بیماری همه گیر مانند کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذ شده برای مهار و کنترل این بحران است.
درخواست نماینده مقام معظم رهبری در فارس درباره جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به استان فارس

وی افزود: در همین رابطه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که تدابیر ستاد ملی کرونا لازم الاجراست و همگان باید از آن تبعیت کنند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که این روزها درباره آن زیاد صحبت می‌شود، لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیر ضروری و تفریحی است چنان که عدم توجه و رعایت این مساله، استان‌ها و شهرهای شمالی کشورمان ازجمله گیلان و مازندران را به بحرانی‌ترین مناطق درگیر با این بیماری تبدیل کرد و حال، بیم درگیر شدن دیگر شهرها و استان‌ها نیز وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس اضافه کرد: بنده از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم جهت حفظ سلامتی خود و هموطنان‌شان در همه شهرها و استان‌ها ازجمله استان فارس و شهر شیراز و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید نوروز، از سفرهای تفریحی و غیر ضروری به استان فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند و از مسئولان ذیربط استانی و کشوری نیز انتظار دارم در‌این‌باره تمهیدات لازم را بکار ببندند.
درخواست نماینده مقام معظم رهبری در فارس درباره جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به استان فارس

امام جمعه شیراز در پایان افزود: ان شاءالله با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، استان تاریخی و کهن فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان هموطنانمان از اقصی نقاط کشور خواهد بود.




نظرات بینندگان