کد خبر: ۱۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

عرض ارادت استان فارسی ها در تحویل سال به شاهچراغ(ع) از منزل

استان فارسی ها در تحویل سال به علت تعطیلی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه‌السلام) از منزل به ایشان عرض ارادت کردند.
  پایگاه خبری تحلیلی شیرازه: امروز جمعه یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ بر خلاف سالهای گذشته هیچگونه رفت و آمدی در شیراز به سمت حرم مطهر  حضرت احمد بن موسی شاهچراغ سلام الله صورت نمی‌گیرد، زیرا در پی شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اهمیت تعطیلی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه‌السلام) در این شرایط، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت این بارگاه منور طی نامه‌ای به دکتر سعید نمکی، ریاست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که حرم مطهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
عرض ارادت استان فارسی ها در تحویل سال به شاهچراغ(ع) از منزل

 شهروندان شیرازی عرض ارادت به پسر ارشد امام موسی کاظم(ع) را صبح یکم فروردین ماه در هنگام لحظه تحویل سال، با در خانه ماندن از منازلشان انجام دادند.

  بر همین اساس در ادامه مبارزه همگانی با بیماری همه‌گیر، هیچکس در شیراز پیش و پس از تحویل سال شمسی به سمت حرم مطهر حرکت نکرده تا در آن محدوده تجمعی که منجر به انتقال ویروس عامل بیماری کرونا شود شکل نگیرد.

 باید یادآور شد تصمیم مسوولان برای بستن در‌های حرم مطهر شاهچراغ و توقف موقت تشرف، با نظرداشت ارادت همه ما از مسوولان گرفته تا شهروندان شیرازی و دیگر هموطنان مومن و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گرچه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا در میان جمعیت صورت گرفته، اما به هر حال تصمیمی سخت بوده است.

 

 

 

 
نظرات بینندگان