کد خبر: ۱۳۷۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی #درخانه_بمانیم ویژه تعطیلات نوروز 1399

سرهنگ دوستدارگفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی #درخانه_بمانیم با عنوان کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال ویژه تعطیلات نوروز 1399 برگزار می شود.
 به گزارش شیرازه، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن تبریک سال جدید از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی #درخانهبمانیم خبر داد گفت: باتوجه به تعطیلات نوروز 1399 و کرونا ویروس و اهمیت توجه به اوقات فراغت مردم عزیز در این ایام، مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با انتخاب کتاب من، فرزندم و دنیای دیجیتال مسابقه بزرگ کتابخوانی را برگزار می کند.

وی با اشاره به جزییات این کتاب گفت: نویسنده این کتاب دکتر احمد مصلی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه و از مدرسان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) در استان فارس بوده که در این کتاب 55 صفحه ای به موضوعات سن خرید تبلت و گوشی برای کودکان، بازی‌های دیجیتالی مناسب سن کودکان و آموزش رعایت حریم خصوصی به کودکان پرداخته است.

سرهنگ دوستدار با اشاره به ارتقا و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه به عنوان مهم ترین هدف این مسابقه  اشاره کرد گفت: در عصر رسانه ها و فضای مجازی یکی از دغدغه های مهم خانواده ها نحوه برخورد و مواجهه با این ابزار نو ظهور و دنیای دیجیتال بوده که یکی از دیگر اهداف مهم این مسابقه، آموزش و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه و به ویژه پدران و مادران نسبت به موضوع تربیت فرزندان خود در عصر دیجیتال می باشد.

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی #درخانه_بمانیم ویژه تعطیلات نوروز 1399

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه، با توجه به تعطیلات نوروز 1399 و کرونا ویروس برنامه ریزی برای اوقات فراغت خانواده ها می باشد که در همین راستا در کنار دیگر فعالیت های مرکز فضای مجازی این مسابقه بزرگ کتابخوانی نیز برگزار می شود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که نسخه الکترونیکی کتاب با 30 درصد تخفیف عرضه می شود گفت: شرکت کنندگان در مسابقه می توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از تاریخ یکم الی دوازدهم فروردین ماه 1398 با مبلغ 6000 تومان تهیه نموده و در آزمون آنلاین که در تاریخ 13، 14 و 15 فروردین ماه برگزار می شود شرکت نمایند.

وی ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان در آزمون آنلاین به قید قرعه 10 هدیه 100 هزارتومانی از طرف مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس اهدا خواهد شد.
دوستدار ابراز داشت: تمامی هزینه های دریافتی از خرید فایل اینترنتی کتاب توسط شرکت کنندگان جهت چاپ کتاب صرف خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل اینترنتی کتاب می توانند به آدرس اینترنتی www.savadrasane.ir/farzandbook مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
0
کتاب هاب این ماه مسابقه شبرازه چیا هست؟