کد خبر: ۱۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
در راستای حمایت از تولید ملی؛

رئیس کل دادگستری استان فارس از کارخانه کاشی و سرامیک حافظ بازدید کرد

حجت الاسلام موسویرئیس کل دادگستری استان فارس و فرماندار شهرستان به همراه شورای تامین و شهردار زرقان در راستای حمایت از تولید ملی، از کارخانه کاشی و سرامیک حافظ بازدید کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرقان حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس و فرماندار شهرستان زرقان به همراه شورای تامین و شهردار زرقان از کارخانه کاشی و سرامیک حافظ بازدید کردند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات اجرای اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در کنار کمیسیون رفع موانع تولید شهرستان خواهد بود و از نزدیک واحدهای تولیدی که مشکل دارند را مورد بررسی قرار خواهد داد و در جهت رفع مشکلات آنها می‌کوشد.

اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان زرقان هم گفت: با توجه به اینکه کاهش تولید در شهرستان یک تهدید برای اشتغال است در همین خصوص با پیگیریهای صورت گرفته امید است با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری تمام مسئولین و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر و استفاده از وظایف قانونی موجود در سالی که به سال جهش تولید نام‌گذاری شده شاهد رونق هرچه بیشتر در این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی در سطح شهرستان باشیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان