کد خبر: ۱۳۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

مسئولان در شرایط كنونی شرایط اقتصادی مردم را در نظر بگیرند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرایط شیوع كرونا، گفت: مسئولان در این شرایط سخت، بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آن‌ها را مدنظر قرار دهند.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دیدار با عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس با تأکید بر توجه بیشتر به اقشار مختلف مردم در شرایط سخت کنونی، گفت: متاسفانه بسیاری از کسب و کارها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، محدود و یا تعطیل شده‌اند لذا لازم است هم کارفرمایان و هم مسئولان در این شرایط سخت بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آن‌ها را مدنظر قرار دهند، اِن‌شاءالله کارهایی و لو اینکه تسهیل مختصری باشد، انجام شود تا مردم خوشحال شوند، البته تاکنون کارهایی انجام شده اما باید بهتر از این عمل شود.

او با اشاره به آیه ۶ سوره مبارکه انشراح «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْرًا... آرى با دشوارى آسانى است»، گفت: امسال که با نام پیامبر رحمت(ص) آغاز شده امیدواریم سال نزول رحمت باشد چرا که با نزول رحمت الهی تمام این مشکلات برطرف می‌شود، سالی که طی شد، به سختی گذشت، اِن‌شاءالله تعالی، سختی گذشته و آسانی را در پیش رو داریم.

آیت‌الله دستغیب ضمن قدردانی از اقدامات استاندار و سایر مدیران و مسئولان استانی، افزود: فعال‌ترین و مدبرانه‌ترین برنامه‌ها به لطف خدا و همکاری استاندار فارس و سایر همکاران در استان انجام شده است.

او با اشاره به حدیث حضرت امام رضا(ع) که می‌فرمایند: «مَنْ لَمْ یشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ هر کس نعمت دهنده از مخلوقان را شکر نگزارد، شکر خداوند را به‌جا نیاورده است»، گفت: بازدید شما از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، نشان داد شما نیز از ایثارگران هستید و در صف مقدم قرار گرفتید، پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان در خط مقدم هستند و شما که به عنوان نماینده دولت در استان در کنار آن‌ها حضور پیدا می‌کنید نشانه ایثار و فداکاری و پشت گرمی برای مردم است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان كرد: اقدام اخیر شما در مورد کنترل بیشتر و حتی‌الامکان ممانعت از ورود و تردد مسافرانی که از بیرون شهر وارد می‌شوند، جای تشکر و تقدیر دارد و همچنین تمام مسائل روزمره که در مورد آن‌ها تدابیری داشتید.

رئیس جامعه روحانیت شیراز اظهار كرد: یکی از فواید این حوادث هر چند ناگوار این است که خداوند متعال برای این اقدامات و تلاش‌ها، ثواب سال‌ها عبادت را عنایت می‌کند چرا که در جهت منافع مردم است و مردم هم واقعا قدردانی می‌کنند، ما مردم خوب به معنای واقعی داریم که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایشان را به درستی شناخته‌اند.

او با بیان اینکه این نظام، لحظه به لحظه به پشتوانه لطف خداوند و حضور مردم در حال حرکت رو به جلو است، گفتند: امید است این سال که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باز هم بر تولید تأکید کردند و امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، دست در دست هم و با همراهی مردم گام‌های جهشی برداشته شود و خداوند یاری دهد تا به موفقیت دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان