کد خبر: ۱۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

دیدار نوروزی استاندار فارس با تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(علیه السلام)

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در دیدار عنایت الله رحیمی استاندار محترم فارس با ایشان که در محل حوزه علمیه رضویه انجام گرفت، با اشاره به آیه ۶ سوره مبارکه انشراح «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا...به یقین با (هر) سختی آسانی است» اظهار داشتند: امسال که با نام پیامبر رحمت(ص) آغاز شده امیدواریم سال نزول رحمت باشد چرا که با نزول رحمت الهی تمام این مشکلات برطرف می‌شود، سالی که طی شد، به سختی گذشت، اِن شاءالله تعالی، سختی گذشته و آسانی را در پیش رو داریم.
  آیت‌الله دستغیب با تشکر از اقدامات استاندار محترم و سایر مدیران و مسئولان استانی اظهار داشتند: فعال‌ترین و مدبرانه ترین برنامه‌ها به لطف خدا و همکاری استاندار فارس و سایر همکاران در استان انجام شده است.
 
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیث حضرت امام رضا(ع) که می فرمایند: «مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ هر کس نعمت دهنده از مخلوقان را شکر نگزارد، شکر خداوند را بجا نیاورده است» گفت: بازدید شما از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، نشان داد شما نیز از ایثارگران هستید و در صف مقدم قرار گرفتید، پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان در خط مقدم هستند و شما که به عنوان نماینده دولت محترم در استان در کنار آن ها حضور پیدا می‌کنید نشانه ایثار و فداکاری و پشت گرمی برای مردم است.
وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر شما در مورد کنترل بیشتر و حتی الامکان ممانعت از ورود و تردد مسافرانی که از بیرون شهر وارد می شوند، جای تشکر و تقدیر دارد و همچنین تمام مسائل روزمره که در مورد آنها تدابیری داشتید. منظور این دیدار هم این است که عرض تشکری داشته باشیم و هم اینکه اظهار نمائیم به دعاگویی مشغول بوده ایم.
مسئول مُعظم حوزه علمیه رضویه شیراز گفت: یکی از فواید این حوادث هر چند ناگوار این است که خداوند متعال برای این اقدامات و تلاش‌ها، ثواب سال‌ها عبادت را عنایت می‌کند چرا که در جهت منافع مردم است و مردم هم واقعا قدردانی می‌کنند، ما مردم خوب به معنای واقعی داریم که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایشان را به درستی شناخته‌اند.
ایشان با بیان اینکه این نظام، لحظه به لحظه به پشتوانه لطف خداوند و حضور مردم در حال حرکت رو به جلو است، گفت: امید است این سال که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باز هم بر تولید تأکید کردند و امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، دست در دست هم و با همراهی مردم گام‌های جهشی برداشته شود و خداوند یاری دهد تا به موفقیت دست یابیم.
رئیس جامعه روحانیت شیراز با تأکید بر توجه بیشتر به اقشار مختلف مردم در شرایط سخت کنونی، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از کسب و کارها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، محدود و یا تعطیل شده اند لذا لازم است هم کارفرمایان و هم مسئولان در این شرایط سخت بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آن ها را مدنظر قرار دهند، اِن شاءالله کارهایی و لو اینکه تسهیل مختصری باشد، انجام شود تا مردم خوشحال شوند، البته تاکنون کارهایی انجام شده اما باید بهتر از این عمل شود.
نظرات بینندگان