کد خبر: ۱۳۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

تشریح فعالیت های بسیج سازندگی فارس در مقابله با کرونا

مهندس سرورزاده گفت: بسیج سازندگی فارس در عرصه خدمات رسانی و تولید اقلام مورد نیاز در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری داشته است.
مهندس سید مجتبی سرورزاده رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با شیرازه با بیان اینکه از تاریخ 29 اسفندماه تا دوم فروردین بسیج سازندگی فارس در عرصه خدمات رسانی و تولید اقلام مورد نیاز در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری داشته است گفت: 641باب مسجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط پایگاه های مختلف بسیج در سطح استان ضدعفونی و گندزدایی شده و 898 نقطه از معابر و اماکن عمومی هم خبر داد از ضدعفونی و گندزدایی شده است.
وی افزود: در این مدت، 6هزار و 500 بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده توزیع شده است.

سرورزاده از تولید و توزیع 41هزار و 450 ماسک بهداشتی گفت و اظهار داشت: در مدت یادشده، 10هزار و 763لیتر مواد ضدعفونی کننده توزیع شده که فعالیت های تخصصی در مقابله با شیوع کرونا ویروس، در قالب 46 گروه جهادی تخصصی و درمانی با 2هزار و 554 نفر انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه در این جهاد سلامت، 5هزار و 450 بروشور تخصصی در حوزه مبارزه با کرونا تهیه و توزیع شده، افزود: 10هزار و 225 نفر در این روزها به آموزش چهره به چهره عمومی اقدام کردند.

وی با اعلام فعال شدن 25کارگاه تولید ماسک، از تولید 51هزار و 700 ماسک خبر داد و گفت: 75 نفر هم به مردم تحت قرنطینه خدمات رسانی کردند.

سرورزاده در پایان افزود: 3هزار و 925بسته غذایی هم در این ایام میان محرومان توزیع شده است.

انتهای پیام/




نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان