کد خبر: ۱۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل ستاد بحران فارس در گفتگو با شیرازه:

عدم خسارت سیل امسال به مناطق مسکونی / شیراز بحران اولیه سیل را بدون خسارت پشت سرگذاشت

آزادی گفت: خساراتی که در بارندگی اخیر فارس وارد شده، بیشتر در حوزه کشاورزی و زیربنایی بوده و هم اکنون در حال کارشناسی هستیم.

رحیم آزادی مدیرکل ستاد بحران فارس در گفتگو با شیرازه، اظهار داشت: خساراتی بارندگی اخیر فارس، بیشتر در حوزه کشاورزی و زیربنایی بوده و هم اکنون در حال کارشناسی هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان لارستان، یک نفر با اتومبیل به وسط رودخانه رفته که با وقوع سیل، آب او را با خود می برد، توجه به اخطارهای ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی تأکید کرد و گفت: چهارنفر هم در شهرستان مهر یک روز قبل از وقوع سیل، با همه اخطارهای داده شده، به کوهنوردی می روند که با وقوع سیل، مفقود شده و با هماهنگی لازم و گشت های ویژه هم پیدا نشدند و پس از سیل و آرام شدن وضعیت جوی منطقه، اجساد سه نفرشان در پای کوه پیدا شد و یک نفر همچنان مفقود است.

عدم خسارت سیل امسال به مناطق مسکونی / شیراز بحران اولیه سیل را بدون خسارت پشت سرگذاشت

به گفته آزادی، در شهر گله دار، در بعضی مناطق مسکونی به علت سیلاب زیاد، آب گرفتگی اندکی را شاهد بودیم که البته خسارت آنچنانی نداشته است و در دیگر مناطق، خساراتی به منازل مسکونی وارد نشده است.

مدیرکل ستاد بحران فارس ضمن تأکید مجدد بر توجه مردم به اطلاعیه های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، تصریح کرد: بارندگی ها از پنجشنبه آینده تا چند روز ادامه خواهد داشت که پیش بینی و آماده باش برای کل استان داده شده است.

وی افزود: شیراز هم از ابتدای سال تا کنون 20 میلیمیتر بارندگی داشته که اگرچه کمتر از سال پیش بوده، اما مشکلی در شهر و مناطق اطراف مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان