کد خبر: ۱۳۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام سید کاظم موسوی:

دادگستری فارس، آماده هر گونه همکاری با مجموعه علوم پزشکی در راستای مبارزه با کروناست

با هدف تقدیر از تلاش های ستاد مقابله با کرونا استان فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس و جمعی از معاونین دادگستری استان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه صبحگاهی این ستاد حضور یافت.

 به گزارش شیرازه، رئیس کل دادگستری استان فارس و جمعی از معاونین دادگستری استان، پیش از ظهر امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف تقدیر از تلاش های ستاد مقابله با کرونا استان فارس، در جلسه صبح این ستاد حضور یافتند.

در این نشست حجت الاسلام سید کاظم موسوی ضمن تبریک سال نو به کارد درمان، پزشکان و پرستاران گفت: تلاش همه شما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ستودنی و قابل ستایش است.

دادگستری فارس، آماده هر گونه همکاری با مجموعه علوم پزشکی در راستای مبارزه با کروناست

وی با تأکید بر این که دستگاه قضایی استان همه تلاش خود در راستای کمک به امر درمان را به کار بسته و آماده هر گونه همکاری با مجموعه علوم پزشکی است گفت: با اقدامات انجام شده در قالب ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری و رفع مشکلات حقوقی مراکز تولید اقلام بهداشتی، چهار کارخانه تولید الکل در شهرستان های استان، واحد های تولیدی مواد ضد عفونی کننده ، البسه بیمارستانی و ماسک سازی را به چرخه تولید برگردانیم تا نیاز استان از این حیث برطرف گردد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از روسا و دادستان های حوزه های قضایی خواسته شده در راستای کنترل مبادی ورودی شهرها در چارچوب قانون همکاری لازم را مد نظر قرار دهند گفت: در خصوص محدودیت تردد های غیر ضروری افراد به مجموعه قضایی استان نظر تخصصی ستاد استانی مبارزه با کرونا را خواهد پذیرفت.

وی در پایان تصریح کرد: قدردان زحمات کادر پزشکی و پرستاران پر تلاش هستیم و امیدواریم با عنایات و الطاف الهی و همت عزیزان اهل فن و متخصصین امر و همکاری همه مردم هر چه سریع تر این ایام را سپری و بر ویروس کرونا غلبه نماییم.

گفتنی است به گزارش شیرازه، در ابتدای این نشست نیز دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ارائه گزارش از وضعیت استان فارس در مبارزه با کرونا پرداخت.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان