کد خبر: ۱۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹

دلایل ترافیک چندکیلومتری در محور فسا ـ شیراز

رئیس پلیس راه شمال فارس در پاسخ به علت ترافیک چند کیلومتری در شب گذشته در محور فسا ـ شیراز گفت:به دلیل اینکه سه محور فسا ـ شیراز، فیروزآباد ـ شیراز و جهرم ـ شیراز در یک لاین قرار می‌گیرند، عمده دلیل ترافیک این محور اعلام شد.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به وضعیت تردد‌ها در محور‌های استان اظهار داشت: در مجموع از ۲۵ اسفندماه تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تردد‌ها در محور‌های استان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک آرام و روان است، افزود: ۲ روز گذشته در برخی از محور‌ها با افزایش تردد روبه‌رو بوده‌ایم که دلیل عمده آن سفر‌های درون استانی است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس در پاسخ به علت ترافیک چند کیلومتری در شب گذشته در محور فسا- شیراز گفت: سه محور فسا- شیراز، فیروزآباد-شیراز و جهرم-شیراز در یک لاین قرار می‌گیرند و عمده دلیل ترافیک این محور نیز همین مسئله است.

سرهنگ دهقانی با اشاره به غربالگری و کنترل دقیق مبادی ورودی، شیراز بیان کرد: این موضوع سبب پس‌زدگی ترافیک می‌شود که در محور فسا - شیراز نیز در شب گذشته ترافیک ایجاد شده بود.

او با اشاره به همکاری دستگاه‌های امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و دانشگاه علوم پزشکی در غربالگری ورودی‌های استان تصریح کرد: در مبادی شیراز-فسا، شیراز-کازرون، شیراز-اصفهان و شیراز-سپیدان غربالگری و کنترل با دقت انجام می‌شود.

نظرات بینندگان