کد خبر: ۱۳۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم:

تعویض تابلو به شهرستان کافی نیست؛ زرقان باید از تمام ظرفیت های یک شهر بزرگ برخوردار شود

ابراهیم عزیزی از مجموعه ایستگاه سلامت کرونای ورودی شهر زرقان بازدید کرد.
منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در دیدار با مجموعه ایستگاه سلامت کرونای ورودی شهر زرقان، گفت: مجموع تلاش ها در سال 99 باید منجر به پیشرفت همه جانبه زرقان در همه ابعاد شود.

ابراهیم عزیزی در ابتدای این نشست گفت: در این جو غالب کرونایی که روابط سازمان ها و مردم را تحت الشعاع قرار داده، 
امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سالی سرشار از تحولات خوب و چشمگیر را شاهد باشیم.

عزیزی ادامه داد: تلاش می کنیم کمبودها و نارسایی های زرقان که نیازمند پیگیری در سطوح عالی ست را با اراده جمعی اجرایی کنیم.

منتخب مردم شریف شیراز و زرقان از پیگیری مشکل آب شرب و کشاورزی زرقان در جلسه با مدیرعامل آب منطقه ای فارس در ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بخشی از نیاز کشاورزان در نوبت اول تامین شد و در نوبت دوم نیز امیدواریم با حل مشکلات،  تامین شود.

عزیزی همچنین گفت: بحث آب شرب و کشاورزی زرقان، لپویی  و روستاهای مسیر با تهیه لوازم و امکانات آن،  در شرف اقدام است.

وی در عین حال گفت: باید تلاش کنیم دغدغه مردم زرقان  را در بحث آلودگی هوا نیز برطرف کنیم و در این راستا برخی واحدهای آزار دهنده باید تعیین تکلیف شوند.

منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم همچنین گفت: از ظرفیت های واحدهای صنعتی و پالایشگاهی، نهایت استفاده را باید مردم شهرستان زرقان برده و از نعمات این واحدها در قالب اشتغال مستقیم، بهره ببرند.

وی تاکید کرد که در زرقان نباید مشکل بیکاری وجود داشته باشد و در عین حال گفت: زرقان می تواند کسری های شهر شیراز را نیز جبران کند لذا حتما باید از ظرفیت های یک شهر بزرگ برخوردار شود.  عزیزی ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود همه خواسته های به حق مردم زرقان و لپویی دنبال شده و تنها به تعویض یک تابلو از بخشداری به فرمانداری اکتفا نشود.

منتخب مردم شیراز و زرقان توجه به زیرساخت های زرقان و لپویی  را ضروری دانست و گفت: برای انجام  کارهای بزرگ باید این زیرساخت ها در همه ابعاد ایجاد شود.

لازم به ذکر است این دیدار در حاشیه بازدید و بررسی نحوه خدمت رسانی دستگاه های متولی زرقان و لپوئی در مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت.

نظرات بینندگان