کد خبر: ۱۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
در نخستین هفته سال گرفت؛

۱۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات حرم شاهچراغ(ع)میان نیازمندان توزیع شد

از محل نذورات حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید سعید مبعث یک هزار و ۵۱۵ بسته معیشتی میان نیازمندان در شیراز توزیع شد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایکنا در فارس، از محل نذورات حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و به‌همت حوزه خدمات اجتماعی این حرم مطهر و به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید سعید مبعث، یك هزار و ۵۱۵ بسته اقلام غذایی میان جمعی از معلولان نیازمند و افراد یتیم، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار شیراز در نخستین هفته سال جاری توزیع شد.

این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، حبوبات، روغن، کنسرو ماهی، قند، چای، شکلات، رب گوجه و ماکارونی بودند كه بین ۵۰۵ نفر شامل ۳۴۱ نفر از افراد تحت پوشش حوزه خدمات اجتماعی و ۱۰۴ نفر تحت پوشش خیریه حرم مطهر در حاشیه شیراز و ۶۰ نفر از افراد نیازمند در شهرستان‌های سپیدان و خشت از توابع کازرون توزیع کرد.

نیكوكاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر حوزه خدمات اجتماعی حرم مطهر واقع در صحن احمدی کمک‌های نقدی وغیرنقدی خود را به این دفتر تحویل و رسید دریافت کنند.

همچنین خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۶۹۹۳۲۸ نزد بانک ملت شعبه مرکزی شیراز به‌نام آستان مقدس احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام واریز و درصورت امکان فیش بانکی را به دفتر حوزه خدمات اجتماعی تحویل كنند.
نظرات بینندگان