کد خبر: ۱۳۷۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹

ادارات فارس با ظرفیت ۳۰ درصدی فعالیت خواهند کرد

روزانه تنها تعدادی از کارکنان ادارات که حضورشان در ادارات از نظر خدمات رسانی ضروری است در محل کار حضور خواهند داشت و بقیه کارکنان بصورت دور کاری،نوبت کاری یا شیفت بندی فعالیت خواهند داشت.
در پی برگزاری جلسه امروز ستاد ملی مدیریت  کرونا و خبرهایی در خصوص تعطیلی ادارات و مشاغل دولتی، معاون توسعه مدیریت ومنابع  استانداری فارس گفت: برنامه کاری ادارات استان فارس بر مبنای حضور کارکنانی است که مشاغل آنان از نظر ارائه خدمات به مردم ضروری است.

 عبدالرضا قاسمپور گفت: بر اساس بخشنامه ۱۲۳۵ مورخه ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ سازمان اداری و استخدامی کشور روزانه تنها تعدادی از کارکنان ادارات که حضورشان در ادارات از نظر خدمات رسانی ضروری است در محل کار حضور خواهند داشت و بقیه کارکنان بصورت دور کاری،نوبت کاری یا شیفت بندی  فعالیت خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس افزود: مرخصی کارکنان مشمول این بخشنامه جزء مرخصی استحقاقی آنان محسوب نخواهد شد.

عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به مدیران دستگاههای دولتی و ادارات استان فارس تاکید کرد بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به گونه ای برنامه ریزی کنند که کارکنان دستگاههای ادارای کمترین تردد ممکن در سطح شهرها ومناطق داشته باشند و  از  ابتلاء  احنمالی کارکنان ادارات  و همچنین شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد و  از هرگونه تصمیمات خارج از چهارچوب قوانین و مقررات اعلامی خاص شرایط بحران شیوع کرونا خودداری نمایند./اول فارس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
0
چرا اداره کل دامپزشکی استان فارس حاضر نیست این مصوبه رو اجرا کنه.
در صورتی ک دامپزشکی جز مشاغل ضروری نیست و در خیلی از استان ها ادارت دامپزشکی این مصوبه رو اجرایی کردن.چرا جان کارمندای این اداره هیچ اهمیتی برای مدیر کل این اداره نداره
خواهش می‌کنم شما عنوان کنید شاید کسی صدای ما رو شنید
ممنون