کد خبر: ۱۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عزیزی:

تعویض تابلو به شهرستان کافی نیست؛ زرقان باید از تمام ظرفیت های یک شهر بزرگ برخوردار شود

منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در دیدار با مجموعه ایستگاه سلامت کرونای ورودی شهر زرقان ، گفت: مجموع تلاش ها در سال 99 باید منجر به پیشرفت همه جانبه زرقان در همه ابعاد شود.
به گزارش شیرازه، منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در دیدار با مجموعه ایستگاه سلامت کرونای ورودی شهر زرقان ، گفت: مجموع تلاش ها در سال 99 باید منجر به پیشرفت همه جانبه زرقان در همه ابعاد شود.

ابراهیم عزیزی در ابتدای این نشست گفت: در این جو غالب کرونایی که روابط سازمان ها و مردم را تحت الشعاع قرار داده، 
امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سالی سرشار از تحولات خوب و چشمگیر را شاهد باشیم.

عزیزی ادامه داد: تلاش می کنیم کمبودها و نارسایی های زرقان که نیازمند پیگیری در سطوح عالیست را با اراده جمعی اجرایی کنیم.

منتخب مردم شریف شیراز و زرقان از پیگیری مشکل آب شرب و کشاورزی زرقان در جلسه با مدیرعامل آب منطقه ای فارس در ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: 
بخشی از نیاز کشاورزان در نوبت اول تامین شد و در نوبت دوم نیز امیدواریم با حل مشکلات،  تامین شود.

عزیزی همچنین گفت: بحث آب شرب و کشاورزی زرقان، لپویی  و روستاهای مسیر با تهیه لوازم و امکانات آن،  در شرف اقدام است.

وی در عین حال گفت: باید تلاش کنیم دغدغه مردم زرقان  را در بحث آلودگی هوا نیز برطرف کنیم و در این راستا برخی واحدهای آزار دهنده باید تعیین تکلیف شوند.

منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم همچنین گفت:  از ظرفیت های واحدهای صنعتی و پالایشگاهی، نهایت استفاده را باید مردم شهرستان زرقان برده و از نعمات این واحدها در قالب اشتغال مستقیم، بهره ببرند.

وی تاکید کرد که در زرقان نباید مشکل بیکاری وجود داشته باشد و در عین حال گفت: زرقان می تواند کسری های شهر شیراز را نیز جبران کند لذا حتما باید از ظرفیت های یک شهر بزرگ برخوردار شود.  عزیزی ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود همه خواسته های به حق مردم زرقان و لپویی دنبال شده و تنها به تعویض یک تابلو از بخشداری به فرمانداری اکتفا نشود.

منتخب مردم شیراز و زرقان توجه به زیرساخت های زرقان و لپویی  را ضروری دانست و گفت: برای انجام  کارهای بزرگ باید این زیرساخت ها در همه ابعاد ایجاد شود.

لازم به ذکر است این دیدار در حاشیه بازدید و بررسی نحوه خدمت رسانی دستگاه های متولی زرقان و لپوئی در مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت .

نظرات بینندگان