کد خبر: ۱۳۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

فعالیت روزانه ۸۰۰ گروه جهادی در فارس در مقابله با کرونا

۸۰۰ گروه جهادی در استان فارس روزانه در مقابله با کرونا فعال هستند.
فعالیت روزانه ۸۰۰ گروه جهادی در فارس در مقابله با کرونامرکز فارس،مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت:بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در استان فارس در امر مقابله با کرونا فعال هستند که حدود ۳ هزار نفر از بسیجیان را شامل می‌شود.
میثم فضل‌الله‌پور با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف است، گفت: روزانه ۸۰ هزار عدد ماسک توسط گروه‌های جهادی در کارگاه‌های سازندگی تولید می‌شود که در صورت تامین مواد اولیه این تعداد بیشتر نیز می‌شود.
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: بخشی از این تولیدات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد و بخشی نیز توسط گروه‌های جهادی و نواحی در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع می‌شود.
فضل‌الله‌پور با اشاره به ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه‌های جهادی به صورت روزانه بیان کرد: گروه‌های جهادی هر شب مکان‌های عمومی و پررفت‌وآمد، محلات مسکونی و اصناف ضروری فعال را در قالب اکیپ‌های چند نفره ضدعفونی می‌کنند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات گروه‌های جهادی عنوان کرد: پایش ورودی شهرها، آگاه‌سازی و توزیع برشور‌های آموزشی و آموزش چهره به چهره در بحث مراقبت‌های فردی برای مقابله با کرونا دیگر اقداماتی است که توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی است که روزانه در استان ۲ هزار بسته تهیه و توزیع می‌شود.

صدا و سیما
برچسب ها: کرونا ، جهادی ، فارس
نظرات بینندگان