کد خبر: ۱۳۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
برای مقابله با کروناویروس

خرید بیش از ۳۰ میلیارد ریال ملزومات و تجهیزات پزشکی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از توزیع بیش از ۲۵۰ هزار مورد تجهیزات حفاظت فردی بین کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه خبر داد.
خرید بیش از ۳۰ میلیارد ریال ملزومات و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کروناویروس همتی گفت: از زمان شیوع بیماری کووید۱۹ و برای محافظت از کارکنان تلاشگر حوزه بهداشت، بیش از ۲۵۰ هزار تجهیزات حفاظت فردی بین کارکنان محیطی حوزه بهداشت دانشگاه توزیع شده است.
وی افرود: این تجهیزات شامل ماسک، دستکش یک بار مصرف، مایع ضدعفونی کننده دست، عینک، گان، شیلد، کاور کلاه و کفش، بادگیر و سِت کیت حفاظت شخصی است.
معاون بهداشت دانشگاه در ادامه از توزیع ۴۵ سمپاش بین شبکه‌های بهداشت و درمان استان برای ضدعفونی سطوح خبر داد و اضافه کرد: ۲۱۳ دستگاه تِرمومتر و ۶۴ دستگاه پالس اکسی متر نیز برای انجام غربالگری مراجعان به مراکز خدمات جامع سلامت و ایستگاه‌های سنجش در شبکه‌های بهداشت و درمان استان توزیع شد.
دکتر همتی گفت: ۷ دستگاه مانیتورینگ نیز از جمله اقلام توزیع شده در شبکه‌های بهداشت و درمان است.
وی با تقدیر از کمک‌های خیرین سلامت در تامین بخشی از ملزومات و تجهیزات مورد نیاز، افزود: علاوه بر کمک‌های خیرین، تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال نیز از سوی معاونت بهداشت دانشگاه برای تامین این ملزومات و تجهیزات هزینه شده است.

صدا و سیما
نظرات بینندگان