کد خبر: ۱۳۷۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
جوان نخبه و مخترع « داروی ضد کرونا»:

چرا وزارت بهداشت توزیع دارو برای درمان بیماران کرونایی را به تعویق می اندازد؟

«احمد حسین پور» از جمله جوانان نخبه و مخترع سرزمین ایران است که با ساخت داروی گیاهی برای درمان بیماران کرونایی خوش درخشیده و بهبود و درمان بیماران را در اثر مصرف این دارو در پرونده خود دارد.
احمد حسین پور، جوان نخبه و مخترع در گفت و گو با خبرنگار "شیرازه"با بیان این که این دارو برای درمان بیماران کرونا مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته، گفت:داروی ساخته شده به وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ارسال شده که نتایج آن مثبت بوده و بیماران کرونایی با وضعیت حاد در کمترین زمان ممکن کاملا بهبود یافته و درمان شده اند.
وی با انتقاد از این که چرا وزارت بهداشت توزیع آن را به تاخیر می اندازد؟افزود: با توجه به این که در حال حاضر بسیاری از بیماران کرونایی دچار شرایط حادی هستند و عده ای از آن ها هم به کام مرگ می روند پس چرا باید به خاطر کاغذ بازی ها در مرحله توزیع و مصرف این دارو با تاخیر مواجه شود؟
حسین پور با بیان این که دارو جدید و کاملا گیاهی بوده، گفت :این یک داروی جدید بوده و با ترکیبات کاملا گیاهی ساخته شده که نتایج مثبتی به دنبال داشته است.
وی با اشاره به روند تولید و تایید دارو از سوی وزارت بهداشت توضیح داد: در تاریخ 12 اسفند این دارو به وزارت بهداشت جهت تست بر روی بیماران ارسال شد و در تاریخ 26 اسفند به ما اطلاع دادند که این دارو برای بیماران موثر و مثبت بوده و در جهت بهبود وضعیت بیماران حاد نیز موثر واقع شده است.
این جوان نخبه ادامه داد:در 29 اسفند ماه نیز نتیجه نهایی آن از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و مورد تایید قرار گرفت اما از این تاریخ تاکنون تنها خبری که به ما داده شده این بوده که تنها مشکل مربوط به توزیع آن، از خود وزارت بهداشت است.
حسین پور توضیح داد:حرف من این بوده با توجه به این که این دارو برای بهبود و درمان بیماران موثر و مثبت بوده، پس چرا وزارت بهداشت توزیع آن را به تعویق می اندازند؟و در این خصوص اقدامی هم نمی کند؟
انتهای خبر/

 

برچسب ها: دارو ، کرونا ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
0
آقایان وزارت بهداشت چرا تعجیل نمی کنید به گفته خودتون هر ۱۲ دقیقه یه هموطن و داریم از دست میدیم
هر دقیقه تاخیر بی مورد و در پیشگاه خداوند باید جواب بدید نگذارید جون انسانهای بیگناه بیشتر ازاین گرفته بشه
تورو به جون بچه ها تون عجله کنید عجله کنید عجله کنید