کد خبر: ۱۳۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
مدیریت شعب پست بانک استان فارس خبر داد:

اجرای طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی از محل مدیریت هزینه های تبلیغاتی

فاطمه دهقانی گفت: پست بانک ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از واحدهای تولیدی خرد داخلی و همچنین کمک به اقشار کم درآمد جامعه همزمان با پایان سال 98 و شروع ایام نوروز طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی را با مدیریت هزینه های تبلیغاتی در استان فارس اجرا نمود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی پست بانک استان فارس ، فاطمه دهقانی مدیریت شعب پست بانک استان فارس تصریح کرد: پست بانک ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از واحدهای تولیدی خرد داخلی و همچنین کمک به اقشار کم درآمد جامعه همزمان با پایان سال 98 و شروع ایام نوروز طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی را با مدیریت هزینه های تبلیغاتی در استان فارس اجرا نمود.

اجرای طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی از محل مدیریت هزینه های تبلیغاتی

دهقانی افزود : این طرح به پیشنهاد دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده و بر اساس این طرح بخشی از بودجه روابط عمومی از محل صرفه جویی هزینه های جاری و مدیریت هزینه های تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید چند صد جفت کفش از واحدهای تولیدی ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند جهت توزیع در مناطق محروم اختصاص داده شده است.

در همین راستا در استان فارس نیز این کارخداپسندانه در برخی از نقاط محروم و روستایی انجام شد و کفش های خریداری شده در اختیار نیازمندان علی الخصوص دانش آموزان دبستانی قرار گرفت.

وی در پایان افزود : پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و روستایی کشور با در اختیار داشتن بزرگترین زنجیره بانکی ، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان شهری و روستایی در اقصی نقاط کشور ارائه می نماید.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان