کد خبر: ۱۳۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:

سیلاب در کازرون جان ۳ نفر را گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بر اثر بارش شدید باران و سیلاب ۳ نفر جان باختند.
رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس امشب، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان کازرون، ۳ نفر جان باختند.

او تصریح کرد: جان باختگان از  اعضای یک خانواده و عشایر بوده اند.

همچنین مهرداد جعفری رئیس امور عشایر کازرون نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: افراد غرق شده، پدر، دختر و پسر از اعضای یک خانواده عشایری در منطقه حسین آباد سرمشهد در بخش جره و بالاده کازرون بودند که هنگام برگشت از چرای دام به همراه دام‌ها طمعه سیل شده و جان باختند.

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: پیش از ورود سامانه بارشی به استان فارس و وقوع سیلاب، به شهروندان هشدار داده شده که این سامانه موجب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، برخورد صاعقه، کاهش دید و اختلال در تردد شهری، لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌های کوهستانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، همچنین مجددا هشدار داد، شهروندان از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

رحیم آزادی اضافه کرد: شهروندان از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق، فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین پیش از این حادثه، دختر ۱۸ ساله‌ از عشایر گستویله از توابع بخش مرکزی زرین دشت به کنار رودخانه فصلی برای تماشای سیل رفته بود که بر اثر ریزش دیواره رودخانه در آب سقوط و جان باخت./ باشگاه خبرنگاران جوان

 
نظرات بینندگان