کد خبر: ۱۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

بارش شدید باران و تگرگ در شیراز

بارندگی شدید به همراه تگرگ، رعد و برق و تند باد شدید آسمان شیراز را فراگرفت.
 بارش شدید باران و تگرگ از دقایقی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.این بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر، راه افتادن روان آب‌ها در خیابان‌های شهر شده است. رعد وبرق‌های شدید موجب وحشت برخی شهروندان شد.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان فارس این بارش‌ها تا فردا ادامه دارد.

رحیم آزادی مدیریت بحران استانداری فارس پیش تر از این در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اعلام کرده بود که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها وجود دارد و تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان اندیشیده شده و دستگاه‌های امدادی برای مواجه با خسارات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

مسعود ده ملایی مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب، در شیراز ۳۵.۲، شهرک گلستان ۶۲.۲ میلی متر باران باریده است.

او با اشاره به بارندگی مناسب در نقاط مختلف استان فارس، تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به شهرستان سپیدان با بارش ۸۷.۷ باران بوده و پس از آن داراب با ۶۸.۵ میلی‌متر بیشترین بارش باران را داشته‌اند.

به گفته حمید احمدی مدیریت راه های استان فارس، در حال حاضر با توجه به بارش باران  مسیر‌های مواصلاتی استان فارس باز است و راهداران و نیرو‌های پلیس راهور به همراه نیرو‌های امدادی آماده خدمات‌رسانی هستند./ باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان