کد خبر: ۱۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
استاندار فارس خبر داد:

پایان بدون تلفات ناآرامی در زندان عادل آباد

رحیمی گفت: ناآرامی در زندان عادل‌آباد با ورود به‌موقع نیروهای انتظامی و امنیتی بدون تلفات پایان یافت و فرار زندانیان نیز کذب است.

به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های شب گذشته در زندان عادل آباد، اظهار داشت: با توجه به گزارش برخی تحرکات در روزهای پایانی سال و روزهای آغازین سال برای چنین اتفاقی آماده بودیم و تمهیدات لازم انجام شده بود.

استاندار فارس گفت: عده‌ای از درگیری ایجاد شده بین چند زندانی قصد سوءاستفاده داشتند که با ورود به موقع موفق به اجرای نقشه خود نشدند و ناآرامی‌ها بدون هیچ‌گونه تلفات و آسیب جانی به حافظان امنیت و نیز زندانیان به پایان رسید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری شورای تامین استان با حضور نیروهای عمل‌کننده عضو این شورا یادآور شد: بیشتر زندانیان، زندان مرکزی شیراز دارای جرائم خشن و محکومیت‌های سنگین هستند که امکان بهره‌گیری از تسهیلات را ندارند.

رحیمی با اشاره به اقتدار و درایت نیروی‌های حافظ نظم و امنیت در کنترل چنین اتفاقاتی، متذکر شد: نیروی های حافظ نظم و امنیت اجازه هیچ‌گونه ناامنی را به افرادی که قصد اقدامات ضدامنیتی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم دارند، نخواهند داد.

گفتنی است، شب گذشته در فضای مجازی خبر از آشوب و ناآرامی در زندان مرکزی شیراز و فرار تعدادی از زندانیان این زندان منتشر شد که فرار این افراد از سوی استاندار فارس  تکذیب شد.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان