کد خبر: ۱۳۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

مبتلایان کروناویروس در فارس به ۸۰۶ نفر رسید /شمار جانباختگان به ۳۰ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش مبتلایان کروناویروس به ۸۰۶ نفر خبر داد.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با افزوده شدن ۲۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس، آمار کنونی استان فارس به ۸۰۶ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی به علت ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۳۰ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن اعلام بهبودی و ترخیص ۲۹۲ نفر از مبتلایان در استان فارس، اضافه کرد: ۲۱۵ نفر نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

همتی با تاکید بر موضوع مهم «خودمراقبتی» در تامین سلامت عمومی، ادامه حضور در منازل را راهکار اساسی مصونیت از ابتلا به کروناویروس عنوان کرد.

او با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت که هر ساله ایرانیان در این روز به دامان طبیعت می‌روند، تصریح کرد: امسال باید برای حفظ سلامت خود و عزیزانمان، این روز را در خانه سپری کرده و حضور در طبیعت را به ماه‌های آینده موکول کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد ثمره این مشارکت عمومی در امر سلامت جامعه و بردباری مردم در این زمینه، موجب پایان هرچه سریع‌تر زنجیره انتقال بیماری و شکست زودهنگام کروناویروس باشد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان