کد خبر: ۱۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس خبر داد؛

۲۲ درصد تردد در محور‌های فارس کاهش داشته است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس از کاهش ۲۲ درصدی تردد در محور‌های فارس خبر داد.
احمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، کل تردد در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۲۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد است.

او با بیان اینکه اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ در محور مرودشت - شیراز و کمترین تردد در محور لار - بستک بین ساعات ۷ تا ۸ صورت گرفته است، ادامه داد: در حال حاضر همه محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس به هموطنان توصیه کرد به علت شیوع ویروس کرونا از سفر‌های جاده‌ای پرهیز کنند.

مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس نیز با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو‌ها از در منازل، اظهار کرد: با هدف کنترل سفر‌های غیرضروری و کاهش تردد خودرو‌ها، از روز ۱۲ تا ۱۵ فروردین، خودرو‌هایی که در جاده‌های استان اقدام به تردد غیرضروری می‌کنند، بوسیله دوربین جریمه می‌شوند.

او تصریح کرد: جریمه خودرو‌های متخلف در جاده‌های استان فارس، بوسیله دوربین‌ها اعمال می‌شود، اما در سطح شهر، ماموران پلیس به کنترل تردد خودرو‌ها در این بازه زمانی، اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فارس بیان کرد: بر این اساس خودرو‌هایی که تردد غیرضروری و یا قصد رفتن به طبیعت را دارند، بوسیله ماموران پلیس، شناسایی و جریمه می‌شوند.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، راه
نظرات بینندگان